fbpx

برینڈن ٹیلرکا انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا باقاعدہ اعلان ،ساتھیوں نے گارڈ آف آنر پیش کیا

زمبابوے کے وکٹ کیپر بیٹسمین برینڈن ٹیلر نے انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا باقاعدہ اعلان کردیا۔

باغی ٹی وی : 35 سالہ کرکٹر برینڈن ٹیلر نے پیر کے روز آئرلینڈ کے خلاف ون ڈے میچ کی صورت میں آخری بار اپنے ملک کی نمائندگی کا اعزاز پایا، بیٹنگ کے لیے آمد پر ساتھیوں نے انھیں گارڈ آف آنر پیش کیا، آخری اننگز میں وہ 7 رنز بنا سکے۔

ٹیلر نے کہا کہ کرکٹ میں میرا 17 برس کا سفر اتار چڑھاؤ سے بھرپور رہا، میں ملک کی نمائندگی کا موقع دینے پر زمبابوین بورڈ اور سپورٹ پر اپنے کوچز اور ساتھی کھلاڑیوں کا شکرگذار ہوں۔

ٹیلر نے ٹویٹر پر ایک بیان میں کہا ، “یہ بھاری دل کے ساتھ میں اعلان کرتا ہوں کہ میں اپنے پیارے ملک کے لیے اپنا آخری میچ کل پیر کو آئرلینڈ کے خلاف کھیلوں گا 17 سال اتار چڑھاؤ سے بھرے ہوئے تھے اور میں دنیا کے لیے نہیں بدلا ۔ اس نے مجھے عاجزی کا درس دیا۔

انہوں نے کہا کہ میں نے ہمیشہ اپنے آپ کو یاد دلایا کہ میں کتنا خوش قسمت ہوں کہ اتنے عرصے سے اس جگہ پر ہوں۔ بیج کو فخر کے ساتھ پہننا اور سب کچھ میدان میں چھوڑ کر جانا۔ میرا مقصد ہمیشہ سے ٹیم کو بہتر پوزیشن میں لانا ہے۔

ٹیلر نے مزید کہا ، میں 2004 میں پہلے آیا تھا اور تب سے میں نے ہمیشہ ٹیم کو بہتر پوزیشن میں رکھنے کی کوشش کی ہے۔ مجھے امید ہے کہ میں نے کیا۔

34 سالہ برینڈن ٹیلر نے زمبابوے کرکٹ ، ٹیم کے ساتھیوں ، خاندان اور شائقین کا شکریہ ادا کیا کہا کہ آخر میں بیوی کیلی این اور چار خوبصورت لڑکوں کا شکریہ۔ اس سفر میں آپ کا میرے لیے بہت مطلب ہے اور آپ کے بغیر یہ ممکن نہیں تھا اب ہوائی اڈے کو سر درد نہیں ہوگا۔ میں اگلے مرحلے پر توجہ مرکوز کر رہا ہوں۔ میں آپ سب سے بہت پیار کرتا ہوں۔

یاد رہے کہ ٹیلر نے 2004 میں سری لنکا کے خلاف ون ڈے کیریئر کا آغاز کیا اور وقت کے ساتھ ساتھ وہ بین الاقوامی کرکٹ میں زمبابوے کے بہترین کرکٹرز میں سے ایک بن گئے۔

برینڈن ٹیلر نے اب تک 204 ون ڈے میچوں میں 6677 رنز بنائے ہیں اور وہ زمبابوے کے بلے باز اینڈی فلاور کے 6786 رن کے قومی ریکارڈ سے 112 رنز پیچھے ہیں-

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!