تاریخ کا سب سے بڑا دھوکہ، 3 دن میں 20 ارب ڈالر کا جھٹکا،بھارت میں بھونچال

0
43
mubasher lucman

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سینئر صحافی و اینکر پرسن مبشر لقمان نے کہا ہے کہ آپ نے ہمیشہ سنا ہوگا کہ بھارت کے زرمبادلہ کے ذخائر پاکستان سے کئی گنا زیادہ ہیں اور بھارت ہر گزرتے دن کے ساتھ ترقی کی نئی منازل طے کر رہا ہے ۔ لیکن بھارت کے یہ دعوے نا صرف کھوکھلے ہیں بلکہ اب ان دعوو ں میں عملی طور پر ہوا نکلنا شروع ہو گئی ہے ۔

مبشر لقمان آفیشیل یوٹیوب چینل پر بات کرتے ہوئے مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ امریکہ کے بعد اب بھارت کے کھوکھلے زرمبادلہ کے ذخائر کی حقیقت بے نقاب ہو نا شرو ع ہوگئی ہے اور آنے والے دنوں میں عین ممکن ہے کہ آپ امریکہ کے ساتھ بھارت کے ڈیفالٹ کی خبریں بھی سننا شروع کر دیں ۔ بھارت کے مشہور بزنس Tycoon گوتم اڈانی نے بھارت اور مودی حکومت کی تباہی کی باقاعدہ بنیاد رکھ دی ہے اور اب بھارت کی چولیں ہلنا شروع ہو چکی ہیں ۔۔آج سے چار دن پہلے ایک امریکی ریسرچ کمپنی کی طرف سے گوتم اڈانی کے فراڈوں کی ایک لمبی فہرست شائع کی گئی ۔۔ جس کے بعد بھارت میں ایک تہلکہ مچ گیا ۔ اس رپورٹ میں ایسا کیا تھا جس سے مودی حکومت کی صفوں میں ماتم کا سماں ہے ؟

مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ رپورٹ کے بعد گوتم اڈانی کیسے امیر ترین لوگوں کی فہرست میں تیسرے سے ساتویں نمبر پر آگئے اور آ نے والے دنوں میں کیسے بھارت میں مہنگائی اور بے روزگاری کا نا ختم ہونے والا رقص شروع ہونے والا ہے جس سے ملک میں نئے دنگوں اور فسادات کے خدشات ہیں ؟امریکی ریسرچ کمپنی Hindenburg نے بھارت کے امیر ترین آدمیوں میں شمار ہونے والے گوتم اڈانی کے خلاف 32,000الفاظ پر مشتمل 413صفحو ں کی ایک لمبی رپور ٹ جاری کی ہے جس میں گوتم اڈانی اور ان کے خاندان پر کارپوریٹ تاریخ کے سب سے بڑے دھوکے اور فراڈ کا الزام لگا ہے ۔
امریکی ریسرچ کمپنی نے نا صرف رپورٹ شائع کی ہے بلکہ اس میں ایک ایک چیز کی تفصیلا ت ، ثبوت کے ساتھ بتائی گئی ہیں ۔ کس طرح اڈانی خاندان نے بھارت سے پیسہ باہر Money Londerکیا ۔۔ کیسے مودی حکومت نے اڈانی خاندان کے سر پر ہاتھ رکھا ۔۔ اور کیسے دونوں فریقوں نے مل کر بھارت کو کھایا یہ سب کچھ اس رپورٹ میں شامل ہے ۔۔ جب سے یہ رپورٹ شائع ہوئی ہے بھارت کے طول و عرض میں ایک شور برپا ہے ۔ بھارت کی کارپوریٹ انڈسٹری اور اس کے ساتھ ان کی Stock Exchangeمیں کافی غیر یقینی کی سی صورتحا ل ہے ۔سرمایہ کاروں نے اپنے پیسے نکالنا شروع کر دیے ہیں ۔ اور اس رپورٹ کے بعد صرف ایک دن میں ارب پتی گوتم اڈانی کی ٹوٹل دولت سے 20ارب ڈالر کا صفایا ہو چکا ہے ۔

مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ اڈانی گروپ کا نقصان دراصل صرف اڈانی گروپ تک ہی محدود نہیں بلکہ یہ بھارت کے وزیر اعظم نریندر مودی کا نقصان ہے ۔ کیونکہ گوتم اڈانی نریندر مود ی کے کافی قریب سمجھے جاتے ہیں گوتم اڈانی اور نریندر مودی کی دوستی کافی پرانی ہے ۔ لیکن اس میں تیزی اس وقت آئی جب نریند ر مودی کا نام گجرات کے فسادات میں آیا۔نریندر مودی نے جب گجرا ت میں فسادات کو ہوا دی اور وہاں ہزاروں مسلمانوں کا قتل عام کیا گیا تو بھارت کی کاروباری شخصیات مودی کے خلاف ہوگئے ۔یہ وہ وقت تھا جب نریندر مودی کو ہر طرف سے مزاحمت کا سامنا کر نا پڑ رہا تھا اور بالکل اسی وقت گوتم اڈانی نے مودی کا ہاتھ تھاما اور اسے تنازعات سے نکالنے کےلیے پیسہ پانی کی طرح بہانا شروع کر دیا ۔اڈانی نے مودی کو ہیرو ثابت کرنے کےلیے ہر حد عبور کی ۔اس کے بعد اڈانی خاندان اور مودی کے مراسم مزید قریب ہوتے چلے گئے ۔مودی اڈانی خاندان کو کاروباری فائدہ پہنچاتا رہا اور اڈانی وہ پیسے مودی کی سیاست میں لگاتے رہے ۔مارچ 2013میں نریندر مودی کو امریکہ میں وارٹن سکول آف بزنس کے ایک پروگرام میں مقرر کے طور پر بلایا گیا لیکن اساتذہ اور طلبا کے احتجاج کے بعد یہ دعوت نامہ منسوخ کر دیا گیا۔اس کے فوری بعد معلوم ہوا کہ اڈانی گروپ اس ایونٹ کا اہم سپانسر تھا جس نے مودی کو دیے جانے والے دعوت نامے کی منسوخی کے بعد اس تقریب کی مالی معاونت سے ہاتھ کھینچ لیا۔

حریم شاہ..اب میرا ٹائم شروع،کروں گا سب سازشیوں کو بے نقاب، مبشر لقمان نے کیا دبنگ اعلان

میں آپکی بیویوں کے کرتوت بتاؤں گی، حریم شاہ کی دو سیاستدانوں کو وارننگ

حریم شاہ کے ہاتھ میں شراب کی بوتلیں اور….ویڈیو وائرل

ٹک ٹاک گرلز کے نئے دھماکے، عمران خان کی ساکھ کو شدید نقصان، مبشر لقمان نے کیے اہم انکشافات

حریم شاہ کی دبئی میں کر رہے ہیں بھارتی پشت پناہی، مبشر لقمان نے کئے اہم انکشاف

حریم شاہ، عمران خان گٹھ جوڑ ایک بار پھر بے نقاب ہو گیا،

سفید پوش لوگ صدمے میں ہیں کہ پہلے گاڑی سے موٹر سائیکل پر آئے تھے کیا اب سائیکل پر آنا پڑے گا،

Leave a reply