fbpx

تاوان کیلئے اغوا ہونے والا نو سالہ بچہ پولیس نے کروایا بازیاب

تاوان کیلئے اغوا ہونے والا نو سالہ بچہ پولیس نے کروایا بازیاب

13 ستمبر کو تاوان کیلئے اغواہ ہونے والا 9 سالہ عبداللہ اینٹی وائلنٹ کرائم سیل کراچی نے پہلوان گوٹھ بازیاب کرا لیا۔

پولیس کارروائی کے دوران تین اغواء کار گرفتار، تاوان کی رقم کے مطالبہ میں استعمال ہونے والا موبائل فون بھی قبضے میں لے لیا گیا۔ اغواہ کاروں نے 9 سالہ عبداللہ ولد شفیق اللہ کو سرجانی کے علاقے نزد بلال مسجد سیکٹر 4A سے 13 ستمبر کو اغواء کیا جس کا مقدمہ نمبر 1438/2022 نامعلوم ملزمان کئخلاف درج کر لیا گیا۔اغواء کاروں کیجانب سے 14 ستمبر کو 25 لاکھ تاوان کی رقم کا مطالبہ کیا گیا اور گزشتہ روز تاوان کی مد میں 30 لاکھ کی رقم کیلئے کال کی۔ اینٹی وائلنٹ کرائم سیل کراچی کی ٹیم نے تکنیکی بنیادوں پر کارروائی کرتے ہوئے تین روز میں اغواء برائے تاوان میں ملوث تین ملزمان کو گرفتار کر کے مغوی کو بحفاظت بازیاب کرایا۔

تاوان کی رقم کے مطالبے کیلئے استعمال ہونے والا فون بھی برآمد کر لیا گیا۔گرفتار ملزمان سے مزید تفتیش جاری ہے۔گذشتہ روز تھانہ شیر شاہ کی حدود سے 2021 میں اغواء ہونے والے 15 سالہ مغوی کو ٹیکنیکل سپورٹ سسٹم سے نوشہرو سے بازیاب کرایا گیا۔15 سالہ مغوی کی بازیابی کیلئے معزز عدالت ہائی کورٹ سندھ میں بھی مقدمہ چل رہا تھا۔

علاوہ ازیں کورنگی صنعتی ایریا پولیس نے (ڈیجیٹل انٹیلیجنس سیل) کی مدد سے ٹیکنکلی بنیاد پر موباٸل ٹریسنگ اورسی سی ٹی وی فوٹیج کلیکشن کی مدد سے قتل کے دو مرکزی ملزمان کو گرفتار کرلیا ۔ گرفتار ملزمان رکنی ڈکیت گروہ کا اہم حصہ ہیں, ملزمان سے اسلحہ بمعہ ایمونیشن , 8 مختلف اقسام کے چھینے ہوۓ موباٸل فون اور نقدی رقم برآمد کی ۔ گرفتار ڈکیت ملزمان کی شناخت رضوان عرف (رجبی) ولد محمد ایوب اور محمد حسین ولد حمید حسین کے نام سے ہوٸی ۔ ابتداٸی تفتیش کے دوران گرفتار ملزمان سے کورنگی اور ملیر کے مختلف مقامات پر درجنوں وارداتوں کا انکشاف بھی ہوا ہے ۔ گرفتار ملزمان کا سابقہ کریمینل ریکارڈ بھی موجود ہے, ملزمان پہلے بھی غیر قانونی اسلحہ اور ڈکیتی کے دیگر مقدمات میں جیل جاچکے ہیں ۔گرفتار ملزمان کیخلاف مقدمہ درج کرکے مزید انٹیروگیشن کیلۓ تفتیشی حکام کے سپرد کردیا گیا ۔

دس برس تک سگی بیٹی سے مسلسل جنسی زیادتی کرنیوالے سفاک باپ کو عدالت نے سنائی سزا

گھر میں گھس کر خاتون سے زیادتی کی کوشش کرنیوالا سابق پولیس ملازم گرفتار

خواجہ سرا مشکلات کا شکار،ڈی چوک میں احتجاج،پشاورمیں "ریپ” کی ناکام کوشش

30 بور پستول کا نام کیمرہ نائن ایم ایم کا نام میموری کارڈ، وقار ڈان کا گرفتاری کے بعد انکشافات