ورلڈ ہیڈر ایڈ

"دی بگ بل” کا پوسٹر: ابھیشیک بچن نے آنے والے اجے دیوگن پروڈکشن پر کام شروع کیا، تصویر دیکھیں

اداکار ابھیشیک بچن نے اپنی آنے والی فلم "دی بگ بل” کا پہلا پوسٹر شیئر کیا ہے۔ سیاہ پوسٹر میں بیل کی زینت تصویر دکھائی دیتی ہے اور ان میں یہ الفاظ شامل ہیں ، ’ابھیشیک بچن ان دی بگ بل کے طور پر.

ابھیشیک نے اپنے ٹویٹ میں لکھا کہ یہ فلم اجے دیوگن نے پروڈیوس کی ہے اور یہ پہلا موقع ہوگا جب وہ روہت شیٹی کے بول بچن کے بعد ابھیشیک کے ساتھ کام کریں گے۔

ابھیشیک پیر کے روز سوشل میڈیا پر کلپ بورڈ کی تصویر کے ساتھ اپنے مداحوں کے ساتھ فلم کی خبریں بھی شریک کرنے گئے۔ "ہم یہاں جاتے ہیں! ایک نیا سفر ، ایک نیا آغاز۔ آپ کی نیک خواہشات کی ضرورت ہے۔

فلم کوکی گلٹی نے ہیلمڈ کیا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق، فلم میں الیانا ڈِی کروز بھی دکھائی دیں گی۔ فلم کے بارے میں دیگر تفصیلات کو لپیٹ میں رکھا گیا ہے۔ جیسے ہی ابھیشیک نے یہ اعلان کیا ، کنبہ اور دوستوں نے اداکار کی خواہش کی اور آنے والے پروجیکٹ کے لئے ان کی بہن شنیٹا بچن، انیل کپور اور بپاسا باسو سمیت دیگر افراد کو مبارکباد پیش کی۔

واضح رہے ابھیشیک کو آخری بار انوراگ کشیپ کی منمرزیان میں دیکھا گیا تھا۔ فلم میں ان کی اداکاری کو ناقدین اور شائقین نے خوب سراہا۔ اس فلم میں وکی کوشل اور تاپسی پنوں نے بھی ادا کیا تھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.