fbpx

’چائنیزپیپلزلبریشن آرمی اور پاک فوج مشکل وقت کےبھائی ہیں‘‏:آرمی چیف کا تقریب سے خطاب

راولپنڈی :’چائنیزپیپلزلبریشن آرمی اور پاک فوج مشکل وقت کےبھائی ہیں‘‏:آرمی چیف کا تقریب سے خطاب ،اطلاعات کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ چائنیزپیپلزلبریشن آرمی (پی ایل اے) اور پاک ‏فوج مشکل وقت کے بھائی ہیں باہمی مفادات کےتحفظ کے لیے ہمارےتعلقات مسلسل مضبوط ہو ‏رہے ہیں۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق چائنیزپیپلزلبریشن آرمی کےقیام کے94ویں یوم تاسیس کے ‏سلسلے میں جی ایچ کیو میں تقریب منعقد ہوئی جس کے مہمان خصوصی آرمی چیف جنرل ‏قمرجاویدباجوہ تھے۔

چینی سفیر، ڈیفنس اتاشی اور دیگراعلیٰ حکام نے بھی تقریب میں شرکت کی۔ آرمی چیف نےدفاع، ‏سیکیورٹی اور نیشن بلڈنگ میں پی ایل اےکی قیادت کو سراہا۔

آرمی چیف نے کہا کہ پاکستان اور چین کےمنفرد اور انتہائی قریبی تعلقات ہیں ہرچیلنج کےدوران ‏پاک چین تعلقات مثالی نوعیت کےہیں باہمی شراکت داری علاقائی امن واستحکام کیلئےانتہائی اہم ‏ہے۔

آرمی چیف نے کہا کہ ماضی اورحال میں ہرچیلنج میں ہم نےایک دوسرےکاساتھ نبھایا، ‏چائنیزپیپلزلبریشن آرمی (پی ایل اے) اور پاک فوج مشکل وقت کےبھائی ہیں باہمی مفادات کے ‏تحفظ کے لیے ہمارےتعلقات مسلسل مضبوط ہو رہے ہیں۔

چین کے دفاعی اتاشی نے تقریب سے خطاب میں کہا کہ پاک چین اسٹریٹیجک تعلقات خطےمیں ‏مثالی نوعیت کے لیے ہیں پاکستان اورچین ہرموسم کےدوست،اسٹریٹیجک پارٹنراورآہنی بھائی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ دنیابدل سکتی ہےہم ہمیشہ ساتھ کھڑےہیں اپنےمفادات جغرافیائی تحفظ،علاقائی ‏امن و استحکام کیلئےمتحدہیں۔