دنیا کی نظریں امریکی انتخابات پرچینیوں کوپرواہ تک نہیں

بیجنگ :دنیا کی نظریں امریکی انتخابات پرچینیوں کوپرواہ تک نہیں ،دنیا کی نظریں کی امریکی انتخابات پر ہیں اور ساری دنیا کا میڈیا اس وقت ٹرمپ اورجوبائیڈن کے درمیان صدارتی الیکشن پررپورٹنگ کررہا ہے ،

اس بات کا عملی ثبوت چین میں دیکھا جارہا ہے ، اطلاعات یہ ہیں کہ امریکی صدارتی انتخابات سے ایک دن قبل چینی عوام امریکی انتخابات کی بجائے گھریلو معاملات کے موضوعات پر توجہ دے رہے ہیں اور ان میں سے بیشتر امریکی انتخابات کو "شو” کے طور پر پیش کررہے ہیں۔

 

چینی عوام اور حکومت کو یقین ہے کہ اگلے امریکی صدر بننے سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے ، چین اپنی ترقی پر توجہ دے گا اور ڈونلڈ ٹرمپ یا جو بائیڈن سے باہمی تعلقات کو طے کرنے کے لئے بڑی توقعات نہیں رکھے گا۔

امریکی توجہ مرکوز کرنے والے چینی ماہرین 2020 کے انتخابات میں عوام اور میڈیا کے مقابلے میں زیادہ توجہ دے رہے ہیں

زیادہ ترماہرین نے کہا کہ وہ انتخابات کو کسی واضح ترجیح کے بغیر پرسکون اوراعتماد کے ساتھ دیکھ رہے ہیں ، کیونکہ انہیں یقین ہے کہ چین کی ترقی اور مستقبل کا انحصار اگلے امریکی صدر پر نہیں ، بلکہ چینی عوام اور حکومت کی کوششوں پر ہے۔

لیکن چینی ماہرین نے متنبہ کیا ہے کہ امریکہ اور چین کے شدید تعلقات کی وجہ سے ، چین کو امریکی صدارتی انتخابات کے بعد ممکنہ "آئینی بحران” کی طرف توجہ دینی چاہئے ، اور امریکہ میں بے قابو گھریلو تنازعات کی صورت میں موجودہ صدر بیرونی معاملات کو استعمال کرسکتے ہیں۔ داخلی انتشار سے توجہ ہٹائیں اور چین امریکہ تعلقات خطرے میں پڑسکتے ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.