fbpx

فرانس کے بیٹسمین نے ٹی ٹوئنٹی کا عالمی ریکارڈ توڑ دیا

پیرس :فرانس کے اوپننگ بیٹسمین گسٹاؤ میک کیون نے ٹی ٹوئنٹی میں سنچری بنا کر سب سے کم عمر کھلاڑی کا عالمی ریکارڈ اپنے نام کر لیا۔تفصیلات کے مطابق تیسرے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2024 یورپ سب ریجنل کوالیفائر ٹورنامنٹ میں فرانس اور سوئزرلینڈ کی ٹیم کے درمیان ہونے والے میچ میں یہ عالمی ریکارڈ بنا۔

فرانسیسی اوپنر گسٹاؤ میک کیون نے 18 سال اور 280 دن کی عمر میں یہ اعزاز اپنے نام کیا اس سے قبل یہ ریکارڈ افغانستان کے اوپنر حضرت اللہ زازئی کے نام تھا جنہوں نے 162 رنز کی ناقابل شکست اننگ کھیلی تھی۔افغانستان کے حضرت اللہ زازئی نے 2019 میں آئرلینڈ کے خلاف 62 گیندوں پر یہ کارنامہ انجام دیا تھا۔

اوپنر میک کیون نے جمہوریہ چیک کے خلاف بھی 54 گیندوں پر 76 رنز بنائے تھے، اس ٹورنامنٹ میں میک کیون رنز میں سب سے آگے ہیں ، انہوں نے 161 کے اسٹرائیک ریٹ اور 92.50 کی اوسط سے 185 رنز بنائے ہیں۔

میک کیون کی اننگز نے جمہوریہ چیک کے خلاف 54 گیندوں پر 76 رنز بنائے، اور نوجوان ٹورنامنٹ میں رنز کے لیے سب سے آگے ہے، اس کے 161 کے اسٹرائیک ریٹ اور 92.50 کی اوسط سے 185 رنز بنائے۔

اتفاق ہے کہ گسٹاؤ میک کیون شاندار سنچری کے باوجود اپنی ٹیم کو شکست سے نہ بچا سکے، فرانس یہ میچ ایک سنسنی خیز مقابلے کے بعد آخری گیند پر میچ ہار گیا۔