fbpx

جدہ میں دوران لینڈنگ قومی ایئرلائن کے جہاز کا شیشہ ٹوٹ گیا

اسلام آباد:جدہ میں دوران لینڈنگ قومی ایئرلائن (پی آئی اے) کے جہاز کے کھڑکی کا شیشہ ٹوٹ گیا۔ترجمان پی آئی اے کے مطابق طیارے کا شیشہ دوران لینڈنگ کسی بیرونی چیز کے لگنے سے ٹوٹا ہے۔ مرمت کے بعد طیارہ وطن واپسی کے لئے آج اڑان بھرے گا۔

پی آئی اے عملے کے پاس متبادل شینہ نہ ہونے کے باعث واپسی کی پرواز میں 16 گھنٹوں کی تاخیر ہوگیا ہے۔ بوئنگ 777 طیارے کے 3 سو سے زائد مسافر پریشانی مبتلا ہیں۔

امریکا کا سعودی عرب کیساتھ اسٹریٹجک شراکت داری برقرار رکھنے کی خواہش کا اظہار

خیال رہے کہ گزشتہ روزاسلام آباد سے جدہ پہنچنے والے متاثرہ طیارے کو پی کے 740 کی صورت آج واپس آنا تھا۔ متبادل شیشہ آج کراچی سے پرواز نمبر 731 کے ذریعے جدہ روانہ کیا گیا ہے۔متاثرہ طیارے کے باعث جدہ کے لئے جمعہ تک کی پروازوں کا شیڈول شدید متاثر ہو گا۔ جدہ کی متاثرہ پروازوں کی تعداد 8،مسافروں کی تعداد 2 ہزارسے زائد ہے۔

یاد رہے کہ دوماہ قبل پاکستان انٹرنیشنل ایئرلائنز (پی آئی اے) کی سکھر سے اسلام آباد جانے والی پرواز حادثے سے بال بال بچ گئی۔پی آئی اے کے طیارے کو انجن میں آگ لگنے کی وارننگ کے باعث اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر ہنگامی لینڈنگ کرنا پڑی، اے ٹی آر طیارہ سکھر سے اسلام آباد جارہا تھا ۔

امریکا : سکول میں فائرنگ سے ٹیچر زخمی،6 سالہ بچہ زیرحراست

رات 10 بج کر 40 منٹ پر طیارے نے ایئرپورٹ سے 2 ناٹیکل میل کے فاصلے پر 2240 پر مے ڈے کال دی،مے ڈے کی کال ملنے کے بعد فوری طور پر ایمبولینس اور آگ بجھانے والی گاڑیوں کو تعینات کیا گیا،جہاز نے 2241 پر رن وے 28ایل پر بحفاظت لینڈ کیا ۔

پائلٹ کا کہنا ہے کہ فلائٹ کے دوران انجن نمبر 2 کو آگ لگنے کی وارننگ آئی، احتیاطاً انجن نمبر 2 کو بند کردیا گیا اور جہاز نے ایک انجن کی طاقت سے بحفاظت لینڈ کیا۔ترجمان سی اے اے کا کہنا ہے کہ طیارے میں 54 مسافر سوار تھے، طے شدہ ایس او پیز کے مطابق پائلٹ کا میڈیکل ٹیسٹ لیا جائے گا۔