ڈپٹی چیئر مین سینیٹ حکومتی حمایت یافتہ محمد مرزا آفریدی 54 ووٹ لیکرکامیاب:پی ڈی ایم صدمے سےدوچار

0
81

اسلام آباد: ڈپٹی چیئر مین سینیٹ کی سیٹ بھی حکومتی حمایت یافتہ محمد مرزا آفریدی نے جیت لی:پی ڈی ایم صدمے سےدوچار ،اطلاعات کے مطابق سینیٹ میں ڈپٹی چیئر مین کی سیٹ حکومت کے حمایت یافتہ محمد مرزا آفریدی نے جیت لیا۔

سینٹ میں ڈپٹی چئیرمین الیکشن مکمل ہوچکے ہیں اور اطلاعات کے مطابق مرزا آفریدی نے 54 ووٹ لئے

مولانا عبدالغفورحیدری صرف 44 ووٹ ہی لے سکے

یہ بھی معلوم ہوا ہےکہ کوئی بھی ووٹ مسترد نہیں ہوا

تفصیلات کے مطابق سینیٹ میں ڈپٹی چیئر مین کا الیکشن ہوا جس میں وزیراعظم عمران خان کی طرف سے نامزد کردہ امیدوار محمد مرزا آفریدی نے پاکستان ڈیمو کریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے امیدوار مولانا عبد الغفور حیدری کو شکست دیدی ہے۔

واضح رہے کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) اور ان کے اتحادیوں کی جانب سے ڈپٹی چیئرمین سینیٹ کے لیے نامزد امیدوار سینیٹر مرزا محمد آفریدی کا تعلق ضلع خیبر سے ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے خیبر پختونخوا کے قبائلی ضلع خیبر کی تحصیل باڑہ کے قبیلہ سپاہ سے تعلق رکھنے والے سینیٹر مرزا محمد آفریدی کو ڈپٹی چیئرمین سینیٹ کے لیے نامزد کیا ہے۔

مرزا محمد آفریدی آزاد حیثیت سے مارچ 2018 میں سینیٹر منتخب ہوئے اور وہ مارچ 2024 میں ریٹائر ہوں گے۔

سینیٹر مرزا محمد آفریدی نے اسلام آباد سمیت مغربی ممالک سے اعلیٰ تعلیم حاصل کر رکھی ہے۔مرزا محمد آفریدی پشاور زلمی کے مالک جاوید افریدی اور سینٹر ایوب آفریدی کے کزن ہیں اور ان کا تعلق ارب پتی خاندان سے ہے جن کا بیرون ملک بھی کاروبار ہے۔

سینیٹر مرزا آفریدی کے چچا محمد شاہ آفریدی بے نظیر بھٹو کے دوسرے دور حکومت میں قبائلی ضلع خیبر سے رکن قومی اسمبلی منتخب ہوئے تھے

Leave a reply