امت مسلمہ کردارچاہتی ہے،اٹھیں آگےبڑھیں ہم تمہارے ساتھ ہیں :شاہ محمود قریشی کا سیکرٹری اوآئی سی کوفون

اسلام آباد :امت مسلمہ اوآئی سے کردارچاہتی ہے ،اٹھیں آگے بڑھیں ہم تمہارے ساتھ ہیں :شاہ محمود قریشی کا سیکرٹری اوآئی سی کوفون،اطلاعات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے آج او آئی سی کے سکریٹری جنرل ڈاکٹر یوسف اے العثیمین سے ٹیلیفون پر بات چیت کی۔

دونوں فریقین نے امت مسلمہ سے متعلق وسیع معاملات پر تبادلہ خیال کیا۔ وزیر خارجہ نے روشنی ڈالی کہ تنظیم کے بانی رکن کی حیثیت سے ، پاکستان نے او آئی سی اور مسلم دنیا کے لئے تشویش کے امور کو انتہائی اہمیت دی۔

وزیرخارجہ نے کہا کہ امت مسلمہ اسلامی ملکوں کی نمائندہ تنظیم اوآئی کی طرف دیکھ رہی ہے ، دنیا بھرکے مسلمان اوآئی سے کردارچاہتے ہیں ، شاہ محمود قریشی نے کہا کہ آپ آگے بڑھیں ہم تمہارے ساتھ ہیں

وزیر خارجہ نے اسلام فوبیا اور مسلمانوں کے خلاف نفرت انگیز تقاریر کے واقعات میں اضافے کا ذکر کیا ، جس میں قرآن پاک کی بے حرمتی اور حضور اکرم صلی اللہ علیہ والہ وسلم کے نقشوں کی دوبارہ اشاعت بھی شامل ہے ، جس نے پوری دنیا کے مسلمانوں کے جذبات کو شدید نقصان پہنچایا ہے۔ وزیر خارجہ نے اسلامو فوبیا کی لعنت کا مقابلہ کرنے کے لئے اجتماعی کوششوں کی اہمیت پر روشنی ڈالی۔

وزیر خارجہ قریشی نے سیکرٹری جنرل کو آئی آئ او جے کے میں بگڑتے ہوئے انسانی حقوق اور انسانی صورتحال سے 5 اگست 2019 کے غیرقانونی اور یکطرفہ اقدامات سے آگاہ کیا۔ انہوں نے روشنی ڈالی کہ ہندوستان نے نئے ڈومیسائل قواعد کو نافذ کیا ہے اور اس کے آبادیاتی ڈھانچے کو تبدیل کرنے کے لئے زمینداری کے قوانین میں ترامیم متعارف کروائیں ہیں۔ مقبوضہ علاقہ ، جو اقوام متحدہ اور او آئی سی کی متعلقہ قراردادوں اور بین الاقوامی قانون کی واضح خلاف ورزی ہے۔

وزیر خارجہ نے بیان دیا کہ ایک سال سے مسلسل لاک ڈاؤن ، فوجی محاصرے اور مواصلات کی بندش کے علاوہ ، قابض فوج نے کشمیریوں اور محلوں کے لئے جعلی "مقابلوں” اور "اجتماعی سزا” کے تحت ماورائے عدالت قتل کے ذریعہ کشمیریوں کی آبادی پر ظلم و ستم کو تیز کیا ہے۔وزیر خارجہ نے جموں و کشمیر تنازعہ پر او آئی سی کی مستقل حمایت کو سراہا۔

وزیر خارجہ اور سکریٹری جنرل نے او آئی سی اور امت مسلمہ سے متعلق امور کے سلسلے میں رابطے میں رہنے پر اتفاق کیا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.