fbpx

افراد سے بدلتی ہے سوچ:آزاد کشمیر کے نومنتخب نے مقبوضہ کشمیرکی آزادی کا نعرہ لگا دیا

لاہور:افراد سے بدلتی ہے سوچ:آزاد کشمیر کے نومنتخب نے مقبوضہ کشمیرکی آزادی کا نعرہ لگا دیا ،اطلاعات کے مطابق آزاد کشمیر کے صدر سلطان محمود نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر اب آزاد ہونے کی طرف جارہا ہے۔

لاہور میں اپنے اعزاز میں عشایئے سے خطاب کرتے ہوئے صدر آزاد کشمیر سلطان محمود نے کہا کہ بھارت میں جس طرح تحریکوں نے جنم لے رکھا ہے، اس کا شیرازہ بکھرنے لگا ہے، مودی اقوام متحدہ میں خطاب کرنے جارہا ہے اور مودی کے خطاب کے موقع پر کشمیری اقوام متحدہ کے باہر احتجاج کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر بھی اب آزاد ہونے کی طرف جارہا ہے، انٹرنیشنل حالات اب ایسے بن رہے ہیں کہ مقبوضہ کشمیر کی آزادی قریب آرہی ہے۔

صدر آزاد کشمیر کا کہنا تھا کہ آزاد کشمیر میں جلد بلدیاتی انتخابات بھی کرائے جائیں گے اس سے اختیارات نچلی سطح پر منتقل ہوں گے۔سلطان محمود نے مزید کہا کہ وزیراعظم عمران خان کا ویژن عام آدمی کی بہتری کے لیے ہے۔

یاد رہے کہ نومنتخب صدرآزادکشمیر نے جس طرح حلف اٹھانے کے چند دن بعد اس عزم کا اظہارکیا ہے اس سے پاکستان کی بدلتی ہوئی خارجہ پالیسی کا اظہارہوتا ہے ،،

یہی وجہ ہےکہ مبصرین کا خیال ہے کہ آزاد کشمیر میں نئے حکومتی سیٹ اپ پرمودی حکومت اپ سیٹ ہے، اوروہ سابقہ حکومت سے اقتدار کے چھن جانےپربہت زیادہ غمگین ہے

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!