fbpx

وزیراعظم عمران خان نے بالآخراپوزیشن کو بڑی پیشکش کردی

اسلام آباد: جب تک پرانے انتخابی طریقہ کارکونہیں بدلیں گے،اعتراضات آتےرہیں گے،وزیراعظم عمران خان نےاپوزیشن کودعوت دے دی ،اطلاعات کے مطابق کراچی الیکنش کے نتائج کے بعد ن لیگ اورپی پی کی طرف سے اٹھنے والے الزامات کا جواب دیتے ہوئے وزیراعظم عمران خان نے اپوزیشن کو بڑی دعوت دے دی ہے ،

 

 

عمران خان نے اس حوالے سے ٹویٹ کرتے ہوئے کہاہے کہ این اے 249 کے ضمنی انتخاب میں ، کم ٹرن آؤٹ کے باوجود ، تمام جماعتیں دھاندلی کا رونا رو رہی ہیں اور دھاندلی کا دعویٰ کررہی ہیں۔ حال ہی میں ڈسکہ میں اور سینیٹ انتخابات میں بھی ایسا ہی ہوا تھا۔ در حقیقت ، 1970 کے انتخابات کے علاوہ ، ہر انتخاب میں دھاندلی کے دعووں نے انتخابی نتائج کی ساکھ پر شکوک و شبہات پیدا کیے ہیں۔

 

 

وزیراعظم عمران خان نے امریکی انتخابات کی مثال دیتے ہوئے کہا کہ سابق صدرٹرمپ کی ٹیم نے 2020 میں ہونے والے صدارتی انتخاب کے نتائج پر بہت زیادہ اعتراضات کیئے لیکن انتخابی عمل میں استعمال ہونے والی ٹکنالوجی میں ایک بھی بے قاعدگی نہیں ملی۔ ایک سال سے ہم اپوزیشن سے مطالبہ کررہے ہیں کہ وہ ہمارے ساتھ تعاون کریں اور ہمارے موجودہ انتخابی نظام کی اصلاح میں مدد کریں۔

 

 

وزیراعظم نے اس مسئلے کے حل کے اپوزیشن کوپیشکش کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہماری حکومت پرعزم ہے اور ہم اپنے انتخابات میں شفافیت اور ساکھ لانے اور اپنی جمہوریت کو مستحکم کرنے کے لئے ٹکنالوجی کے استعمال کے ذریعے اپنے انتخابی نظام میں اصلاحات لائیں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.