خداحافظ پاکستان:وزیراعظم ملک وقوم سےمخلص:مافیا ناکام کررہا ہے:پرسنل سٹاف آفیسرچھوڑکردورچلےگئے

اسلام آباد وزیراعظم پاکستان ملک وقوم سے مخلص ہیں:مافیاذاتی اورسیاسی مفادات کی خاطرناکام کررہا ہے:خداحافظ پاکستان: پرسنل سٹاف آفیسرہمت ہارگئے ،اطلاعات کے مطابق ریلوے کے گریڈ 19 کے آفیسر اور وزیر ریلوے کے اسٹاف آفیسر غلام دستگیر بلوچ نے استفعی دے دیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان حکومت کا ریلوے کی تعمیر نو کا فیصلہ فریٹ مافیا کو سوٹ نہیں کرتا،ریلوے میں اندرونی و بیرونی مافیا اتنا طاقتور ہے کہ اس کا مقابلہ نہیں کر سکتفصیلات کے مطابق وزیر ریلوے اعظم سواتی کے سپیشل اسسٹنٹ نے محکمہ ریلوے سے استعفیٰ دیدیا۔

وزیر ریلوے اعظم سواتی کے سپیشل اسسٹنٹ غلام دستگیر بلوچ نے وزارت ریلوے کو استعفیٰ بھجوادیا۔ استعفے کے متن میں کہاگیا کہ ریلوے کے اندر فریٹ مافیا متحرک ہے جو کام نہیں کرنے دے رہا ہے۔ا

نہوں نے کہا کہ ریلوے میں مافیا کا مقابلہ نہیں کر سکا،اس لیے استفعیٰ دیا، باعزت زندگی گزارنا چاہتا ہوں،استعفے میں کہا گیا کہ ایک سول سرونٹ اور ٹرانسپورٹ پروفیشنل کے طور پر پاکستان ریلویز کے ڈوبتے ادارے کی ترقی کے لیے ریماندارانہ اور پیشہ ورانہ خدمات انجام دینے کی کوشش کی۔

سٹاف آفیسر غلام دستگیربلوچ کہتےہیں کہ وزیراعظم ملک وقوم کے ساتھ مخلص ہیں اورمافیاز اپنے اورعمران خان کے مخالفین کے سیاسی مفادات کی خاطر ناکام کرنے پرتلے ہوئے ہیں ، ان حالات میں میں اس قدر اس نظآم سے بدظن ہوگیا ہوں کہ دل نہیں کرتا کہ میں ایک لمحہ کے لیے بھی رک جاوں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.