fbpx

اسکول فوڈ پروگرام پاکستان کی آنے والی نسلوں کیلئے بہت اہم اقدام ہے، شازیہ مری

اسلام آباد:اسکول فوڈ پروگرام پاکستان کی آنے والی نسلوں کیلئے انقلاب ہے ،اطلاعات کے مطابق وفاقی وزیر و چیئر پرسن بینظیر انکم سپورٹ پروگرام شازیہ مری نے کہا ہے کہ اسکول فوڈ پروگرام پاکستان کی آنے والی نسلوں کیلئے بہت اہم اقدام ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر شازیہ مری نے اسلام آباد میں منعقدہ ورلڈ فوڈ پروگرام کے مشاورتی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اسکول فوڈ پروگرام پاکستان کی آنے والی نسلوں کیلئے بہت اہم اقدام ہے۔انہوں نے کہا کہ حکومت ایسے اقدامات کیلئے پبلک پرائیویٹ پارٹنر شپ کی بھرپور پزیرائی کرے گی، پاکستان بھر میں سرکاری اسکولوں میں فوڈ پروگرام کے اجراء پر مشاورت ہوئی۔

شازیہ مری نے پاکستان میں ورلڈ فوڈ پروگرام کے اقدامات کو سراہا، کنٹری ڈائریکٹر ورلڈ فوڈ پروگرام نے اسکول فوڈ پروگرام میں مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی۔

اس سے قبل وفاقی وزیر شازیہ مری نے اپنے جاری کردہ بیان میں کہا تھا کہ پاکستان پیپلز پارٹی اداروں کو ٹارگٹ کرنے کی پالیسی کی نہ اپوزیشن میں حامی تھی اور نہ اب حکومت میں ہے۔انہوں نے کہا کہ عمران خان اداروں کی حمایت حاصل کرنے کے لئے ان کی مخالفت کو ہتھیار بنا رہے ہیں۔

پیپلز پارٹی پارلیمنٹرینز کی مرکزی سیکریٹری اطلاعات کا کہنا تھا کہ عمران خان سندھ میں کھل کر سیاست کریں، ہم سیاسی انتقام لینے والوں میں سے نہیں ہیں۔شازیہ مری نے مزید کہا تھا کہ اشتعال، نفرت اور تعصب کو بڑھاوا دے کر عمران خان کوئی کامیابی حاصل نہیں کرسکیں گے۔