fbpx

"تدبیراں دےچارےنئہیں چلدے؛جدوں تیروجےتقدیراں دا” مریم نےجس ٹرک کی تصویرشیئرکی وہ بھی چوری کانکلا

لاہور:”تدبیراں دے چارے نئہیں چلدے؛جدوں تیروجے تقدیراں دا”مریم نوازنےجس ٹرک کی تصویرشیئرکی وہ بھی چوری کانکلا‘ اطلاعات کے مطابق مریم نواز نے جس ٹرک کی تصویر اپ لوڈ کی تھی وہ ٹرک VGR 306 بھی چوری کا نکلا.

وزیراعلیٰ پنجاب کے فوکل پرسن برائے ڈیجیٹل میڈیا اظہر مشوانی نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر مریم نواز کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ یہ لو! چوراں دا ٹبر..اظہر مشوانی نے ساتھ ہی وہیکل ویری فیکیشن کی تصویر بھی شیئر کی.

 

 

واضح رہے کہ مسلم لیگ نون کی نائب صدر مریم نواز نے گزشتہ روز والد میاں محمد نواز شریف کے ٹرک آرٹ کی تصویر شیئر کرتے ہوئے دلچسپ کیپشن لکھا۔ مریم نواز نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر والد کے ٹرک آرٹ کی تصویر شیئر کی اور ساتھ سرائیکی گانے کی مشہور لائن بھی لکھی۔

 

 

 

مریم نواز کی جانب سے شیئر کیے جانے والے ایک ٹرک آرٹ میں نواز شریف زندہ باد کے ساتھ سرائیکی گانے’پِچھاں مُڑ وے ڈھولا تیری لوڑ پے گئی‘ لکھا دکھائی دے رہا ہے۔مریم نواز نے سرائیکی کے مشہور گانے کی یہ لائن ہی اپنے ٹوئٹ میں تحریر کی جس کا مطلب ہے ’واپس آجائیں اب آپ کی ضرورت پیش آگئی ہے۔‘

خیال رہے کہ طاہر نیر کی آواز میں گایا گیا یہ گانا آج کل تیزی سے مشہور ہورہا ہے، اس گانے کے کمپوزر اکرم راہی ہیں جب کہ لیرکس قیصر تارڑ نے لکھے ہیں۔خیال رہے کہ مریم نواز ٹوئٹر پر اکثر و بیشتر والد سے محبت کا اظہار کرتی رہتی ہیں اور پاکستان میں لیگی کارکنان کی جانب سے محبتوں کو اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر شیئر بھی کرتی رہتی ہیں۔

یہ بھی یاد رہےکہ مریم نوازحقیقت ، سچ اورفطرت کے خلاف مسلسل سازشوں کا جال پھیلانے میں مصروف ہیں ، پیڈ میڈیا اورپاکستان مخالف قوتوں کی مدد سے رائے عامہ کوگمراہ کرنے کی سرتوڑ کوششیں کررہی ہیں لیکن "خدا کی کرنی”مریم نواز اور اس سوچ کے ہم نواوں کی تمام تدبیران بُری طرح‌ ناکام اور نامراد ہوجاتی ہیں

مریم نوازسچ ، حقیقت اور فطرت کوچپھانے اوران کے مقابلے میں جعلی سازی ،فیک اور خود ساختہ افسانوں کے مقدر میں رسوائی ہے اور یہ جعل سازی کی ساری کوششیں ناکام ہوتی ہیں ، اس سوچ،منفی کردار اور غلط طرزمعاشرت کے بارے میں‌ ایک حقیقی اور عقیدہ توحید پر مبنی یہ اصول ہے کہ "تدبیراں دے چارے نئہیں چلدے؛جدوں تیروجے تقدیراں دا”