گوادرایئرپورٹ کے حوالے سے خوشخبری آگئی

اسلام آباد:گوادرایئرپورٹ کے حوالے سے خوشخبری آگئی،اطلاعات کے مطابق پاکستانیوں کے لیے ایک بڑی خوشی کی خبر آگئی ہے، ادھر کہا جارہا ہے کہ پی آئی اے نیو گوادر ہوائی اڈے کی تکمیل پر گوادر سے آنے والی بین الاقوامی پروازیں اور زیادہ کمرشل پروازیں چلانے کا ارادہ رکھتی ہے۔

سی ای او پی آئی اے کا صدر راولپنڈی چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری محمد نصیر مرزا کے ہمراہ بزنس کمیونٹی کے عہدیداران اور ممبران نے استقبال کیا۔یہ بات سی ای او پی آئی اے ایئر مارشل ارشد ملک نے راولپنڈی چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے دورے کے موقع پر کہی۔

ملاقات کے دوران راولپنڈی چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے ممبران نے سی ای او پی آئی اے سے درخواست کی کہ وہ اسلام آباد سے گوادر ، امریکہ اور یورپ کے لئے براہ راست پروازیں کریں اور افغانستان کیلئے پروازوں کی زیادہ تعدد رکھیں۔

سی ای او پی آئی اے نے کاروباری برادری کو یقین دہانی کرائی کہ وہ درخواستوں پر غور کریں اور مطالبہ کے امکانات پر مبنی پروازوں کو چلانے اور پروازوں کے تجارتی عملداری کو مدنظر رکھتے ہوئے۔ انہوں نے کہا کہ گوادر میں ری فلئنگ کا مناسب انتظام اور مختصر رن وے کی وجہ سے گوادر جانے والی پروازیں کراچی کے راستے چلائی جاتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ یورپ اور امریکہ جانے والی پروازیں عائد پابندیوں کے خاتمے پر منحصر ہیں۔ ہماری طرف سے ساری رسائیاں مکمل ہوچکی ہیں اور ہم منظوری کے منتظر ہیں۔

سی ای او پی آئی اے نے یہ بھی واضح کیا کہ روزویلٹ ہوٹل فروخت نہیں ہورہا ہے اور نہ ہی کبھی اس کو فروخت کرنے پر غور کیا جارہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت پاکستان کے تعاون اور سرپرستی سے ، ہوٹل کے بقایا قرضوں کی ادائیگی حکومت پاکستان نے ادا کی ہے اور اس ہوٹل کی ملکیت ہے۔

راولپنڈی چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری کے صدر ، محمد نصیر مرزا نے سی ای او پی آئی اے کو سفر کے ساتھ ساتھ کارگو بزنس میں بھی ان کی مدد کی یقین دہانی کرائی۔سی ای او پی آئی اے نے ائرلائن کے عہدیداروں کو چیمبر ممبروں کے لئے بزنس پیکیج وضع کرنے کی ہدایت کی ، جلد ہی اس سلسلے میں ایک ایم او یو پر دستخط ہوں گے

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.