ملک میں کوئی غذائی بحران نہیں بہت کچھ موجود ہے:احسن اقبال

0
37

اسلام آباد:ملک میں کوئی غذائی بحران نہیں بہت کچھ موجود ہے:اطلاعات کے مطابق نیشنل فلڈ رسپانس کوآرڈینیشن سنٹر کا آج شام کو ایک خصوصی اجلاس آج NFRCC میں منعقد ہوا۔ اجلاس کی صدارت ڈپٹی چیئرمین احسن اقبال اور چیئرمین این ڈی ایم اے لیفٹیننٹ جنرل اختر نواز اور ڈائریکٹر جنرل این ایف آر سی سی میجر جنرل اسد چیمہ نے کی۔

نیشنل فلڈ رسپانس کوآرڈینیشن سنٹر کا آج کے اجلاس میں خصوصی سیشن کا محور ضروری اشیائے خوردونوش خصوصاً گندم کی دستیابی کا تفصیلی ذخیرہ تھا۔ فورم کو بتایا گیا کہ ملک میں گندم کا وافر ذخیرہ رکھا جا رہا ہے اور گندم کی کوئی کمی نہیں ہے۔ فورم کو بریفنگ دی گئی کہ گندم، چاول، مکئی اور چینی سمیت تمام اہم غذائی اشیا وافر مقدار میں دستیاب ہیں اور سیلاب سے متاثرہ علاقوں تک ان کی دستیابی کو یقینی بنانے کے لیے اقدامات کیے گئے ہیں جن میں گڈز ٹرین سمیت ٹرانسپورٹ کے تمام دستیاب ذرائع ہیں۔

فورم کو بتایا گیا کہ بعض کارٹیل صرف اپنے مفادات کے لیے گندم کی قلت کا جھوٹا تاثر پیدا کر رہے ہیں۔ اس معاملے کے حقائق یہ ہیں کہ گندم کا 153 دن کا سٹاک دستیاب ہے اور 30.5 ملین ٹن گندم کی سالانہ قومی طلب کو یقینی بنانے کے لیے منصوبے جاری ہیں۔ فورم نے تمام اسٹیک ہولڈرز سے کہا کہ وہ اہم غذائی اشیا کی دستیابی کو یقینی بنائیں، خاص طور پر سندھ اور بلوچستان میں غیر معمولی سیلاب سے متاثرہ خواتین کے لیے خشک دودھ اور غذائی سپلیمنٹس سمیت گندم سمیت اہم معاملات پر گفتگو ہوئی ۔

اس اہم اجلاس میں‌ احسن اقبال نے اس بات پر زور دیا کہ سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں خواتین کے لیے بچوں کی خوراک اور غذائی سپلیمنٹس کی فراہمی کو تیز رفتار بنیادوں پر یقینی بنایا جائے اور گڈز ٹرینوں اور تمام نقل و حمل کے ذرائع کے ذریعے سپلائی لائن کو ہر قیمت پر برقرار رکھا جائے۔ فورم نے تمام اسٹیک ہولڈرز کو ہدایت کی کہ وہ اس بات کو یقینی بنائیں کہ علاقے کی ضروریات کے مطابق خوراک کے ذخیرہ کی سطح کو برقرار رکھا جائے اور کسی کو بھی ذخیرہ اندوزی کی اجازت نہ دی جائے۔ فورم نے مختلف سیلاب زدہ علاقوں میں مشترکہ سروے کے نقصانات کے جائزے کا بھی جامع جائزہ لیا اور سروے رپورٹس کے مطابق بحالی کی کوششوں کا اعادہ کیا تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ یہ ڈیٹا کی مدد سے سائنسی بنیادوں پر کیا گیا ہے۔

پاک فوج کی ٹیمیں ریلیف آپریشن میں انتظامیہ کی بھرپورمدد کر رہی ہیں،وزیراعلیٰ

وزیراعظم فلڈ ریلیف اکاؤنٹ 2022 میں عطیات جمع کرانے کی تفصیلات

باغی ٹی وی بلوچستان کے سیلاب متاثرین کی آواز بن گیا ہے.

Leave a reply