3 دولہوں کی سلاخوں پیچھے، دلچسپ کہانی

0
43

گجرات : اب بچ کے دکھاو ، بیویوں نے نئے قانون کے نافذ ہونے کےبعد شوہروں کو تگڑی کا ناچ نچانا شروع کردیا ، اطلاعات کےمطابق عدالت نے اجازت کے بغیر دوسری شادی کرنے 3 ملزمان کو ایک ایک سال کی قید اور تین تین لاکھ جرمانے کی سزا سنادی جبکہ اقدام قتل کے مجرم محمد مالک کو3 سال قید کا حکم دیا۔

ایف اے ٹی ایف کا جن ، حقیقت کیا ہے ؟

ان بد قسمت شوہروں کی دردکہانی بھی بڑی عجیب اور دلچسپ ہے، تفصیلات کے مطابق سول جج کھاریاں نے بغیراجازت دوسری شادی کرنے والے 3 دلہوں کو 1،1سال قید اور تین تین لاکھ روپے جرمانہ کی سزا سنادی اور ملزمان ادریس، الطاف اور طارق کو جیل بھیج دیا۔

یاد رہے گذشتہ ماہ اوکاڑہ میں عدالت نے مصالحتی کونسل کی اجازت کے بغیر دوسری شادی کرنے پر ملزم کو سزا 2ماہ قید اور 5لاکھ جرمانے کی سزا سنائی تھی، جس کے بعد ملزم سلیم کوعدالت سے گرفتار کر لیا گیا تھا۔

ایف اے ٹی ایف کے نئے مطالبے !

خیال رہے اسلام آباد ہائی کورٹ نے دوسری شادی کےلیےمصالحتی کونسل کی اجازت ضروری قرار دیتے ہوئے کہا تھا کہ بیوی کی اجازت کے باوجود مصالحتی کونسل انکار کر دے تو دوسری شادی پر سزا ہو گی۔اس فیصلے کے بعد ایک طرف مرد خوف زدہ تو دوسری طرف عورتیں بہادر بن گئیں‌

سارے مر بھی جائیں‌ تو … شیخ رشید نے مولانا کے بارے میں اہم بات کردی

یاد رہے کہ اس قبل رواں سال مارچ میں لاہور کی مقامی عدالت نے بغیر اجازت شادی کرنے والے خاوند کو تین ماہ قید اور پانچ ہزار روپے جرمانہ کی سزاکا حکم سنا دیا، بیوی نے شوہر کےخلاف درخواست دائر کی تھی۔

Leave a reply