fbpx

ٹک ٹاک پر سندھی ثقافت کو پروموٹ کرنے والی ٹک ٹاک اسٹار اقصی کینجھر

اقصی کینجھرلیلی جمالی ایک پاکستانی سوشل میڈیا اسٹار ، ٹی وی ہوسٹ اور سوشل میڈیا ایکٹیوسٹ ہیں جنہوں نے چینی مشہور ایپ ٹک ٹاک کے ذریعے مقبولیت حاصل کی ہے ٹک ٹاک پر سندھ کا کلچر پروموٹ کرنے والی اقصیٰ کینجھر لیلیٰ کے مداحوں کی تعداد لاکھوں میں ہے۔

باغی ٹی وی : ٹک ٹا ک پر لاکھوں فالوورز رکھنے والی اقصی کینجھر لیلیٰ کو پاکستان میں ٹِک ٹاک کے مشہور ستاروں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ نہ صرف ٹک ٹاک پر بلکہ اقصی کینجھر لیلی فوٹو شیئرنگ ایپ ، انسٹاگرام اور ٹوئٹر پر بھی کافی مقبولیت رکھتی ہیں۔

ٹک ٹاکر ، بلاگر ، ٹی وی ہوسڑ نے ٹک ٹا ک پرaqsakinjharleelaj کے نام سے اپنا اکاؤنٹ بنایا ہوا ہے سوشل میڈیا پر زبردست مقبولیت کے ساتھ ، اقصی کینجھر نے متعدد کمرشل اشتہاروں میں بھی کام کر چکی ہیں –

ٹک ٹاکر اقصی کی ویڈیوز کو صارفین کی جانب سے خوب پسند کیا جاتا ہے اپنی مقبولیت اور شہرت کے حوالے سے اقصی کینجھر کا کہنا ہے کہ وہ اپنی اس پہچان کو لوگوں میں آگہی پھیلانے کے لیے استعمال کرنا چاہتی ہیں۔

اقصی کینجھر کے ٹوئٹر اکاؤنٹ کا جائزہ لیا جائے تو وہ ظلم کے خلاف آواز بلند کرتے اور حالات حاظرہ پر تبصرے کرتی دکھائی دیتی ہیں جبکہ انسٹاگرام پر نظر دوڑائیں تو انہوں نے صرف 44 پوسٹس شئیر کی ہیں جوکہ ان کی اپنی تصاویر اورٹک ٹاک ویڈیوز ہیں جن کو صارفین کی جانب سے خوب پسند کیا جاتا ہے-