fbpx

ٹک ٹاک کادیگر ایپس پرموجود دوستوں کو ویڈیو دعوت نامے بھیجنے کے فیچر پر کام شروع

بیجنگ: معروف ویڈیو شئیرنگ ایپ ٹک ٹاک نے نئے فیچر کی آزمائش شروع کردی گئی ہے –

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق 2021 میں مقبولیت کے نئے ریکارڈ قائم کرنے والی ایپ ٹک ٹاک نے نئے فیچر پر آزمائش کر دی ہے جسمیں ٹک ٹاک صارفین اپنے ایسے دوستوں سے رابطہ کرکے انہیں ٹک ٹاک ویڈیو دیکھنے کی دعوت دے سکتے ہیں جو دیگر ایپس پر موجود ہے۔

ٹک ٹاک ایپ کانیا فیچر:کھانے بھی کھائیں اور منافع بھی کمائیں

ٹک ٹاک تجزیہ نگاروں کےمطابق بعض ٹک ٹاک صارفین کی ایپ پر یہ فیچر کھلا ہےاس میں وہ تھرڈپارٹی سافٹ ویئر اور ایپس استعمال کرنے والے دوستوں سے اپنی ویڈیو شیئر کرسکتے ہیں اس کے بعد وہ خودکار انداز میں آپ کے فالوور بن جاتے ہیں اس سے ویڈیو اور فالوورز دونوں کو بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔

ٹک ٹاک کے مطابق اگر آپ کا ایک دوست آپ کی ویڈیو دیکھتا ہے تو وہ مزید دوستوں کو ٹک ٹاک تک لے آئے گا اور یوں ویڈیو کی مشہوری کا سلسلہ چلتا رہے گا تاہم آخر میں فائدہ ٹک ٹاک کو ہی ہوگا جس کے بعد وہ دیگر پلیٹ فارم کے صارفین کو اپنی جانب راغب کرسکے گا وجہ یہ ہے کہ جیسے ہی وہ شیئرکی جانے والی ویڈیو دیکھیں گے تو اس کے لیے اکاؤنٹ بنانا ہوگا۔

امریکا: میڈیکل سائنس کی دنیا میں پاکستانی ڈاکٹر کا شاندار کارنامہ،انسان میں خنزیر کا دل لگا دیا

رپورٹ کے مطابق اس فیچر سے متعدد لوگوں مدعو کیا جاسکتا ہے جو اسپیمنگ کی شکل اختیار کرسکتا ہے اسی لیے فی الحال ایک وقت میں ایک دوست سے ہی ویڈیو شیئر کی جاسکتی ہے پھرقریبی جڑے ہوئے دوستوں سے ہی رابطہ ممکن ہے دوسری جانب اس آپشن سے نئے ٹک ٹاکر کو مدد ملے گی جو ابتدائی درجے میں اپنی ویڈیو کی مقبولیت کے لیے کوشاں ہیں۔

خواجہ سراؤں پر تشدد کی رپورٹنگ کیلئے موبائل ایپ تیار

قبل ازیں گزشتہ سال دسمبر میں بتایا گیا تھا کہ دنیا بھر میں مقبول ایپ ٹک ٹاک اب صارفین کو اپنی سائٹ پر کھانے بھی ڈیلیور کرے گی ٹک ٹاک کھانوں کی عالمی شہرت یافتہ ایپ ورچوئل ڈائننگ کانسیپٹس اور گرب ہب کے ساتھ اشتراک کر رہی ہے جس کے بعد سائٹ پر مقبول کھانوں کی ڈیلیوری کی جائے گی ٹک ٹاک کچن کا مینیو ایپ کی مقبول ڈشز پر مبنی ہوگا اس حوالے سے کہا گیا تھا کہ مینیو میں فیٹا پاستا بھی شامل ہے جس کو گوگل نے 2021 کی سب سے زیادہ سرچ کی جانے والی ڈش قرار دیا تھا ابتدائی طور پر مینیو میں پاستا، چپس، سمیش برگرز اور کارن ربز شامل ہوں گے۔

لکھنے کی بجائے صرف سوچ کر ٹویٹ کرنے کا کامیاب تجربہ

رپورٹمیں بتایا گیا تھا کہ ابتدائی طور پر ٹک ٹاک کچن کو 300 مقامات پر لانچ کیا جائے گا جو مارچ میں ڈشز کی ڈیلیوری کا آغاز کرے گے جبکہ آئندہ سال کے اختتام تک ٹک ٹاک کچن کے ایک ہزار سے زائد ریسٹورنٹس کھولنے کی منصوبہ بندی کی گئی ہے۔

صارفین واٹس ایپ کی مدد سے بینک اکاؤنٹ پر نظر رکھ سکیں گے

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!