ورلڈ ہیڈر ایڈ

فاطمہ جناح ؒ کی آج 126 ویں سالگرہ منائی جا رہی ہے

کراچی :محترمہ فاطمہ جناح جس نے اپنے بھائی محمد علی جناح سے مل کر پاکستان کے قیام میں‌اہم کردارادا کیا اپنے بھائی کے ساتھ شانہ بشانہ جہدوجد کرنے والی فاطمہ جناح کا آج یوم پیدائش ہے۔

محترمہ جناح سن 1893میں کراچی میں پیدا ہوئیں ، محترمہ فاطمہ جناح کو بچپن سے ہی اپنے بھائی محمدعلی جناح سے بے انتہا محبت تھی۔ انہوں نے اپنے بھائی کی طرح اعلی تعلیم حاصل کی۔ ڈینٹل سرجن بن گئی ۔محترمہ فاطمہ جناح بھی برصغیر کی چند خواتین ڈاکٹروں میں سے ایک تھیں جنہوں نے میڈیکل میں‌اعلیٰ تعلیم حاصل کی

محترمہ فاطمہ جناح قیام پاکستان کی جدوجہد میں قائداعظم کے شانہ بشانہ رہیں اور خواتین کو متحرک کرنے میں اہم کردار ادا کیا۔وہ ہرمشکل وقت میں اپنے بھائی کے ساتھ کھڑی رہیں۔ قیام پاکستان کے بعد فاطمہ جناح نے خواتین کی فلاح وبہبود کے لئے ایسوسی ایشن بنائی۔

یہ بات بھی بڑی اہم ہے قارئین کے لیے کہ قائداعظم کی وفات کے بعد فاطمہ جناح پر بہت مشکل وقت آیا ، ان کے خطاب پر پابندگی لگادی گئی۔ انہوں نے 1955میں مائی برادر کے نام سے کتاب لکھی جو بتیس برس بعد 1987میں شائع کی گئی۔

فاطمہ جناح کا 9جولائی 1967 کو کراچی میں انتقال ہو گیا۔ آپ کی نمازجنازہ میں لاکھوں افراد نے شرکت کی تھی۔قوم ہر سال 31 جولائی کو ان کایوم پیدائش مناکر ان کی تحریک پاکستان کے لیے خدمات کو یاد کرتے ہیں اور خراج تحسین پیش کرتے ہیں.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.