ٹام کروز سے بہتر اداکارہ ہونے کا دعویٰ کنگنا رناوت طنز وتضحیک کا نشانہ بن گئیں

بالی وڈ کوئین کنگنا رناوت کا کہنا تھا کہ فلم ’ بریو ہارٹ‘ سمیت ہالی ووڈ کی بہت سی ایکشن فلموں کے ہدایت کار کا کہنا ہے کہ جب ایکشن کی بات ہوتی ہے تو اُن کے نزیک میں ٹام کروز سے زیادہ بہتر ہوں۔

باغی ٹی وی : تاہم ہالی ووڈ ایکشن ہیرو ٹام کروز سے بہتر اداکار ہونے کے ٹوئٹ پرکنگنارناوٹ سوشل میڈیا پر طنز اور تضحیک کا نشانہ بن گئیں۔


کنگنا نے ٹوئٹ میں اپنی تصویر کے ساتھ اپنی ہی فلم کے ہالی وڈ ہدایتکار نک پویل کی خبر شیئر کی جس کے کیپشن میں انہوں نے ہنستے ہوئے لکھا کہ لبرلز بہت پریشان ہیں۔ یہ دیکھیں فلم ’ بریو ہارٹ‘ سمیت ہالی ووڈ کی بہت سی ایکشن فلموں کے ہدایت کار کا کہنا ہے کہ جب ایکشن کی بات ہوتی ہے تو اُن کے نزیک میں ٹام کروز سے زیادہ بہتر ہوں۔


کنگنا نے اپنی ایک اور ٹوئٹ میں ہالی ووڈ اداکارہ میریل اسٹریپ پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ جو لوگ مجھ سے پوچھتے ہیں کہ اب تک میرے پاس کتنے آسکر ایوارڈز ہیں لیکن میں یہ پوچھنا چاہتی ہوں کہ میریل اسٹریپ کے پاس کتنے نیشنل اور پدما شری ایوارڈز ہیں ؟ یقینا جواب ہوگا ایک بھی نہیں۔

کنگنا کے اس بیان پر بھارتی صارفین نے ان پر شدید تنقید کی اور طنز و تضحیک کا نشانہ بنایا-


بھارتی ٹوئٹر صارف سوہم بگیتی نے ٹام کروز کے ایکش سینز لکتھے ہوا کہا کہ کنگنا پاگل ہو چکی ہے اس کا دماغ مر چکا ہے-


پَرانے کمار نائیک نے کنگنا کی ایک ویڈیو شیئر کی جس میں وہ شوٹنگ کے دوران نقلی گھوڑے پر بیٹھ کرایکشن سین کی عکس بندی کروا رہی ہیں۔ ویڈیو کے ساتھ انہوں نے طنز کرتے ہوئے لکھا کہ ہم لوگ آپ کے ایکشن دیکھ چکے ہیں۔ آپ واقعی ٹام کروز سے بہتر ہیں۔


ایک صارف نے کہا کہ اس سے پہلے کہ دیر ہو جائے آپ کو فوری طور پر علاج کی ضرورت ہے۔

ہندی سینما کے بہت سے اعلیٰ فلمسازوں نے اپنے کیرئیر کا آغاز میرے ساتھ کیا کنگنا رناوت کا دعویٰ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.