ٹرمپ لاشوں کے لیےتابوت پورے کرے سیاست نہ کرے ، سربراہ عالمی ادارہ صحت

0
42

ٹرمپ لاشوں کے لیے تابوت پورے کرے سیاست نہ کرے ، سربراہ عالمی ادارہ صحت

باغی ٹی وی :امریکی صدر اور سربراہ عالمی ادارہ صحت آمنے سامنے، کورونا وائرس کے معاملے پر عالمی ادارہ صحت کے سربراہ اور امریکی صدر آمنے سامنے آگئے جس پر ڈاکٹر ٹیڈروس نے ٹرمپ کو کرارا جواب دیا ہے۔

امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے گزشتہ روز کورونا وائرس سے پیدا صورتحال پر عالمی ادارہ صحت پر شدید تنقید کی تھی اور ادارے کے فنڈز میں کٹوتی کا عندیہ دیا تھا۔

امریکی صدر کی تنقید پر عالمی ادارہ صحت کے سربراہ ٹیڈروس ایڈھانم گیبریوس نے اپنے رد عمل میں ادارے کے مؤقف کا دفاع کیا۔

جنیوا میں نیوز کانفرنس کرتے ہوئے ڈاکٹر ٹیڈروس کا کہنا تھا وائرس کو سیاست زدہ نہ کریں، یہ آپ کے قومی سطح کے اختلافات سے استفادہ کرتا ہے، اگر آپ استفادہ چاہتے ہیں اور اگر آپ کے پاس مزید لاشیں رکھنے کے لیے بیگ ہیں تو سیاست کریں۔

انہوں نےکہا کہ اگر آپ مزید لاشیں نہیں دیکھنا چاہتے تو وائرس کو سیاست زدہ کرنے سے باز رہیں، میرا ایک مختصر پیغام ہےکہ برائے کرم کووڈ سیاست کو قرنطینہ کردیں، آپ کا قومی اتحاد اس خطرناک وائرس کو شکست دینے کے لیے بہت اہم ہوگا۔اس موقع پر عالمی ادارہ صحت کے سربراہ نے وائرس کے نتیجے میں اپنے ادارے کے فوری رد عمل کا بھی تذکرہ کیا۔

ڈاکٹر ٹیڈورس کا کہنا تھا کہ ہم نے کہا کہ ہم جو کچھ کرسکتے ہیں وہ کررہے ہیں اور ہم سب کچھ دن رات جاری رکھیں گے۔
واضح‌رہے کہ اس سےپہلے ڈونلڈ ٹرمپ نے عالمی ادارہ صحت کی فنڈنگ پر خدشات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ کرونا پر عالمی ادارہ صحت نے تاخیر سے ایکشن لیا۔
انہوں نے کہا کہ عالمی ادارہ صحت کو امریکا سے بہت سے فنڈز ملتے ہیں لیکن آئندہ عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) کو فنڈز دینے کے معاملے پر سوچیں گے۔

اپنے بیان میں ان کا کہنا تھا کہ ڈبلیو ایچ او چین کے زیادہ قریب ہے جس نے چین کے لیے بارڈر کھلے رکھنے کا غلط مشورہ دیا۔خیال رہے کہ امریکا میں کرونا وائرس سے ہلاکتوں کا سلسلہ جاری ہے پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران مختلف ریاستوں میں امریکا میں 24 گھنٹوں کے دوران 2000 افراد ہلاک ہو گئے۔ اب تک کرونا وائرس سے ہلاکتوں کی یہ سب سے زیادہ تعداد ہے۔

Leave a reply