ٹرمپ نے کرونا ٹیسٹ کی کمی کا ذمہ دار اوبامہ کو ٹھہرا دیا

ٹرمپ نے کرونا ٹیسٹ کی کمی کا ذمہ دار اوبامہ کو قرار دے دیا

باغی ٹی وی :امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے امریکا میں کورونا وائرس کی ٹیسٹ کی شرح میں سست روی کے لیے کسی بھی ذمہ داری کو قبول کرنے سے انکار کردیا ، اور کہا کہ اس کا ذمہ دار اس کا پیش رو اوبامہ ہے .

ٹرمپ نے ایک پریس کانفرنس کے دوران کہا ، ہم نے جو کیا ہے ، اور لوگوں نے ہمارے کئے ہوئے کاموں کا احترام کرنے کی ایک وجہ یہ ہے کہ ہم نے اسے جلد ہی کر لیا ہے ،

حقیقت میں ، امریکہ میں کرونا وائرس کی کم شرح کی وجہ سے دنیا بھر کے ماہرین صحت کی تنقید ہوئی ہے ، جو کہتے ہیں کہ ٹیسٹ کی سست شرح امریکہ میں انفیکشن کی اصل شرح کو غیر واضح کردیتی ہے ،

وباء کے ابتدائی مراحل کے دوران ، بیماریوں کے کنٹرول اور روک تھام کے مراکز نے ریاست اور مقامی محکمہ صحت میں ناقص ٹیسٹ تقسیم کیے۔ ایک بار جب ناقص ٹیسٹوں کا انکشاف ہوا اور اسے ضائع کردیا گیا تو ، نوکر شاہی ریڈ ٹیپ نے اپنے لیبارٹریوں کو خود جانچ کرنے کے لئے نجی لیبوں کو چھوٹ دینے کا عمل شروع کردیا۔

چونکہ ٹرمپ انتظامیہ کے کورونا وائرس ٹیسٹنگ پروٹوکول پر تنقید تیز ہوگئی ہے ، اور جنوبی کوریا جیسے دوسرے ممالک میں جانچ نے شدت کے احکامات کے ذریعہ امریکہ کو آگے بڑھا دیا ہے ، ٹرمپ نے اپنے سابقہ ​​صدر ، باراک اوبامہ پر اس کا الزام لگانے کی کوشش کی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.