fbpx

ترک فضائیہ کا طیارہ تباہ

ترک فضائیہ کا طیارہ تباہ

باغی ٹی وی : تربیتی پرواز کے دوران ترکی کی فضائیہ کا طیارہ گر کر تباہ ہوگیا،، جس میں سوار ایک پائلٹ موقع پر ہی دم توڑگیا۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق واقعہ ترکی کے وسطی علاقے "قونیا” میں پیش آیا، ترک فضائیہ کا این ایف فائیو طیارہ نامعلوم وجوہات کی بنیاد پر گر کر تباہ ہوگیا جس میں سوار ایک پائلٹ موقع پر ہی جاں بحق ہوگیا۔

وزارت دفاع نے حادثے کی وجوہات جاننے کے لئے تحقیقات شروع کردی ہیں.وسطی ترکی کے کونیا کے ضلع کراٹے میں بدھ کے روز ایک تربیتی طیارہ کے گرنے کے نتیجے میں ترک فوجی پائلٹ کی موت ہوگئی۔ وزارت دفاع نے تصدیق کی ہے کہ NF-5 طیارہ صبح تقریبا 2: 15 بجے گرکر تباہ ہوا۔ مقامی وقت یہ ترکی کے ستاروں کا ایک حصہ تھا ، جو ترک فضائیہ کی معروف ایروبٹک مظاہرہ ٹیم ہے۔ حادثے کا مقام صوبے کا ایک اہم فوجی ہوا بازی مرکز تھرڈ مین جیٹ بیس کے قریب تھا۔ حادثے کی جگہ پر سرچ اور ریسکیو ٹیمیں روانہ کردی گئیں اور حادثے کی وجوہات کی تحقیقات کا آغاز کردیا گیا ہے۔

پائلٹ کی شناخت کیپٹن بورک جینیلیبی کے نام سے ہوئی ہے۔ وہ اصل میں مغربی شہر ازمیر میں ایک ایئر بیس میں تھا اور یہ پچھلے سال سے کونیا میں خدمات انجام دے رہا تھا۔

صدر رجب طیب اردوان نے ایک ٹویٹ میں "شہید پائلٹ” کے لئے اللہ کے رحم کی دعا کی اور ان کے اہل خانہ سے تعزیت کا اظہار کیا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.