fbpx

ترکی میں ایک دن کی کرونا اموات ریکارڈ سطح پر پہنچ گئی

ترکی میں ایک دن کی کرونا اموات ریکارڈ سطح پر پہنچ گئی

باغی ٹی وی : ترکی میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 54،740 نئے کورونا وائرس کیسز ریکارڈ ہوئے ، وزارت صحت کے اعدادوشمار کے مطابق یہ وبائی بیماری کے آغاز کے بعد سے اب تک کی سب سے زیادہ تعداد ہے

حالیہ لہر میں ایک دن میں اموات کی تعداد 276 ہے ، جو وبا شروع ہونے کے بعد سے سب سے زیادہ ہے ، جس سے مجموعی تعداد 32،943 ہوگئی ہے۔

وزارت صحت کے اعداد و شمار کے مطابق ، ترکی نے 14 جنوری سے ملک گیر سطح پر ویکسینشن مہم شروع ہونے کے بعد سے 17.97 ملین ویکسینوں کی ٹیکے لگائے ہیں۔

مارچ کے آخر میں ، صدر رجب طیب اردگان نے کورونا وائرس پابندیوں کو سخت کرنے کا اعلان کیا تھا ، جس میں رمضان المبارک کےمہینے کے دوران ملک بھر میں مکمل لاک ڈاؤن بھی شامل ہے .

ملک کے 81 صوبوں میں سے 58 کو "ریڈ” یا "انتہائی خطرہ والے” زون کے طور پر نشان زد کیا گیا ہے ، جس میں استنبول کا ثقافتی اور اقتصادی مرکز اور قومی دارالحکومت انقرہ بھی شامل ہے۔

رمضان المبارک کے مقدس مہینے کے دوران مسلمانوں کے ذریعہ ہونے والے اجتماعی کھانوں افطار پروگرام پر پابندی عائد کردی گئی ہے ، جیسا کہ پچھلے سال تھا۔

صبح اور شام کے بعد کھانے کے لئے خیموں اور دیگر مقامات پر بڑے پیمانے پر اجتماعات کی بھی اجازت نہیں ہوگی۔مزید یہ کہ رمضان المبارک کے دوران ملک بھر میں ریستوراں اور کیفے بند رہیں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.