fbpx

ترکی لیرا تاریخ کی کم ترین سطح پر پہنچ گیا

ترکی لیرا تاریخ کی کم ترین سطح پر پہنچ گیا

باغی ٹی وی : صدر رجب طیب اردوان نے اگلے دو مہینوں میں سود کی شرح میں کمی کا مطالبہ کرنے کے بعد ترکی کی لیرا کرنسی کو کم ترین سطح پر بھیج دیا ہے اور کہا ہے کہ اس کے بارے میں انہوں نے مرکزی بینک کے نئے گورنر سے بات کی ہے۔

اردگان نے ریاستی نشریاتی ادارے ٹی آر ٹی ہیبر کے ساتھ ٹیلی ویژن انٹرویو میں کہا ، "میں اس معاملے میں اسی دعوے پر قائم ہوں۔ میں نے آج مرکزی بینک کے گورنر سے بھی بات کی – ہمیں یقینی طور پر سود کی شرحوں کو کم کرنے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کہا اس کے لیے ہمیں سود کی شرحوں میں کمی لانے کے لیے جولائی اگست کے مہینے کو دیکھنے کی ضرورت ہے انہوں نے مزید کہا کہ شرح سود کم کرنے سے سرمایہ کاری سے بوجھ اٹھے گا

ترک رہنما کے یہ بیانات ان کے غیر روایتی نظریے کا حصہ تھے کہ کم قرضے لینے سے افراط زر کو کم کرنے میں مدد ملے گی ، اس کے برعکس دنیا کے بیشتر مرکزی بینکر یہ مانتے ہیں۔ اردگان نے کہا کہ شرح سود میں کمی سے پروڈیوسروں کے اخراجات کم ہوں گے اور آخر کار صارفین کی قیمتوں میں اضافہ سست روی سے ہوگا۔

اردگان نے کہا ، "اگر ہم سرمایہ کاری اور لاگت سے سود کی شرحوں کے بوجھ کو دور کرتے ہیں تو ہم ایک پرسکون ماحول میں داخل ہوں گے کیونکہ یہ سود کی شرح ہے جس سے قیمتوں میں افراط زر ہوتا ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.