fbpx

یو اے ای نے 5 سال کا ملٹی پل انٹری سیاحتی ویزے کا آغاز کر دیا

متحدہ عرب امارات نے 5 سال کا ملٹی پل انٹری سیاحتی ویزہ جاری کرنا شروع کردیا ہے۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق ویزہ سیلف اسپانسرشپ کی بنیاد پر جاری ہوگا جس کے تحت دیگر ممالک کے شہری ایک وزٹ کے دوران 90 دن تک متحدہ عرب امارات میں قیام کر سکیں گے یہ ویزے تمام ملکوں کے شہریوں کو جاری کیے جائیں گے جبکہ اس حوالے سے میڈیکل انشورنس لازمی کی شرط ختم کردی گئی ہے۔

خطہ خلیج کی پہلی موسیقی کانفرنس، سعودی عرب میزبانی کرے گا

سیاحتی ویزے کی فیس 30 ہزار روپے مقرر کی گئی ہے، سیاحتی ویزے کے حامل سیاح جب چاہیں سیلف فنانس پر امارات آسکیں گے پاکستانی قومیت رکھنے والوں کو اماراتی ملٹی پل انٹری سیاحتی ویزہ تقریباً 1 لاکھ 62 ہزار روپے میں ملے گا۔

ایجنسیز کا کہنا ہے کہ متحدہ عرب امارات میں داخل ہونے کے لیے سیاحتی ویزوں کی مانگ گزشتہ کئی ہفتوں کے دوران 4 گنا بڑھ گئی ہے ، خاص طور پر ان لوگوں کی طرف سے جو دبئی ایکسپو 2020 میں شرکت کرنا چاہتے ہیں۔

دبئی میں ریت کا طوفان،بڑی بڑی عمارتیں نظروں سے اوجھل ہو گئیں

ویزا آفس کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ انہیں ہر روز 2 ہزار سے زائد درخواستیں وصول ہو رہی ہیں متحدہ عرب امارات کی سیاحتی ایجنسیوں کے سربراہوں نے خلیج ٹائمز کو ملٹی انٹری سیاحتی ویزا کی دستیابی کی تصدیق کی ہے۔

متحدہ عرب امارات کی کابینہ کی جانب سے دنیا بھر کے ملازمین کو متحدہ عرب امارات میں رہنے اور کام کرنے کے لیے ایک نیا ریموٹ ورک ویزے کا اجرا بھی کیا گیا ہے۔

سوئزر لینڈ ریفرنڈم : 64 فیصد آبادی ہم جنس پرستوں کی شادی کی حامی

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!