fbpx

ایئرعربیہ نے پاکستانی کمپنی کے ساتھ ملکر نئی ائیر لائن ’فلائی جناح ‘ کے قیام کا اعلان کردیا

اسلام آباد: ایئرعربیہ نے پاکستانی کمپنی کے ساتھ ملکر نئی ائیر لائن ’فلائی جناح ‘ کے قیام کا اعلان کردیا ،اطلاعات کے مطابق عرب دنیا کی معروف فضائی کمپنی ’ائیر عرب ‘نے پاکستانی کمپنی ’لیکسن‘ کے ساتھ ملکر پاکستان میں نئی ائیر لائن’فلائی جنا ‘ کے قیام کا اعلان کردیا ہے اور دعویٰ کیا ہے کہ یہ کم قیمت مسافر والی ائیر لائن ہو گی ۔

ایئرعربیہ آتے ہی چھا گئی اورپھر اس کمپنی کا پاکستان میں فضائی سفر کے لیے سروس کی فراہم کا تذکرہ اپنے ایک ٹویٹ میں وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ وہ پاکستان آمد پر ایئر عربیہ گروپ کو خوش آمدید کہتے ہیں۔

وزیراعظم نے اپنے ٹویٹ میں کہا ہے کہ وہ اس گروپ کو پاکستانی سرمایہ کاروں کے ساتھ مل کر نئی ایئر لائن فلائی جناح شروع کرنے پر نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف حکومت ٹریول اور سیاحت کے شعبے میں بیرونی سرمایہ کاری لانے کیلئے کوشاں ہے۔ ان سیکٹرز میں بے پناہ مواقع موجود ہیں۔

 

 

 

 

"فلائی جناح” پاکستان کے سفر اور سیاحت کے شعبے کے سٹریٹجک وژن کو پورا کرے گا اور ملک کی معاشی نمو اور روزگار کے مواقع میں حصہ ڈالے گا جبکہ پاکستانیوں کو قابل اعتماد اورکم قیمت کا حامل فضائی سفر فراہم کرے گی۔

لیکسن گروپ کے چیئرمین اقبال علی لاکھانی نے کہاہم پاکستان کے نئے کم لاگت والے کیریئر کے اجراءمیں ایئر عربیہ کے ساتھ شراکت داری کے لیے پرجوش ہیں۔ "فلائی جناح” پاکستان کے سفر اور سیاحت کے شعبے کی خدمت کرے گا اور ملک کی اقتصادی ترقی میں حصہ ڈالنے میں تعمیری کردار ادا کرے گا۔

انہوں نے مزید کہا یہ شراکت داری پاکستان کے فضائی ٹرانسپورٹ کے شعبے کی ترقی کے لیے ہمارے عزم کی عکاسی کرتی ہے جبکہ ملک کے شہریوں اور زائرین کو پیسے کے فضائی سفر کے لیے قیمت کا نیا آپشن فراہم کرتی ہے۔ ایئر عربیہ قابل اعتماد اور موثر آپریشنز کا ٹریک ریکارڈ حاصل کرتی ہے اور ہم نئی ایئر لائن کے آغاز اور ترقی کے لیے قریب سے کام کرنے کے منتظر ہیں۔

ایئر عربیہ کے چیئرمین شیخ عبداللہ بن محمد الثانی نے کہاہم پاکستان میں کم لاگت والے کیریئر کو لانچ کرنے کے لیے اس مشترکہ منصوبے پر لیکسن گروپ کے ساتھ شراکت داری کر رہے ہیں،

ایئر عربیہ کے چیئرمین شیخ عبداللہ بن محمد الثانی نے کہا ہے کہ ہمیں یقین ہے کہ "فلائی جناح” پاکستان کے ہوائی ٹرانسپورٹ کے شعبے کی قدر میں اضافہ کرے گا اور روزگار کے مواقع اور سفری اور سیاحت کے شعبے کی ترقی کے ذریعے مقامی معیشت میں براہ راست حصہ ڈالے گا۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ ہم لیکسن گروپ اور حکومت پاکستان کا ان کے اعتماد پر شکریہ ادا کرتے ہیں اور ہم نئی ایئرلائن کی ترقی کے لیے ہاتھ مل کر کام کرنے کے منتظر ہیں ، جو ملک کے لیے پیسے کے لیے ہوائی سفر کے نئے آپشن کے طور پر کام کرے گی۔

یاد رہے کہ باغی ٹی وی دو ماہ قبل ہی ایئرعربیہ کی پاکستان میں فضائی سفرکی سروس فراہم کرنے میں دلچسی سے آگاہ کرچکا ہے

باغی ٹی وی نے اپنی رپورٹ میں لکھا تھا کہ پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی نے ایئر عربیہ کو فیصل آباد اور ملتان کے لیے 4 پروازوں کی اجازت دے دی۔

تفصیلات کے مطابق سی اے اے نے متحدہ عرب امارت کی فضائی کمپنی ایئر عربیہ کو فیصل آباد اور ملتان کے لیے مجموعی طور پر چار پروازوں کی اجازت دے دی ہے۔ڈپٹی ڈائریکٹر ایئر ٹرانسپورٹ نے باضابطہ اجازت نامہ جاری کر دیا،

اس وقت یہ بھی رپورٹ کیا تھا کہ پروازیں ابوظبی، فیصل آباد اور ملتان کے درمیان آپریٹ ہوں گی۔ یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ فضائی کمپنی ایئر عربیہ ہفتہ وار 2 پروازیں ابوظبی سے فیصل آباد کے لیے، جب کہ 2 پروازیں ابوظبی سے ملتان کے لیے آپریٹ کرے گی۔