fbpx

برطانوی شخص جس نے 20 سال بعد پہلی بار پانی پیا

برطانیہ سے تعلق رکھنے والے 41 سالہ اینڈی کیوری نے دو دہائیوں یعنی 20 سال بعد پہلی بار پانی پیا۔

باغی ٹی وی : ڈیلی میل کی رپورٹ کے مطابق اینڈی ایک سپر مارکیٹ میں کام کرتے ہیں جنہیں گزشتہ 20 سالوں سے سافٹ ڈرنک پینے کی لت تھی اور وہ روزانہ 10 لیٹر کولڈ ڈرنک پی جایا کرتے تھے تاہم اب ان کا دعویٰ ہے کہ انہوں نے صرف ایک ہیپنوتھراپی سیشن (نفسیاتی علاج) کی مدد سے اس عادت سے چھٹکارا حاصل کرلیا ہے۔

اینڈی کیوری کے مطابق وہ ایک دن میں سافٹ ڈرنک کے 30 کینز تک پیتے تھےجس پر ان کے روز کے 20 پاؤنڈز جب کہ سالانہ تقریباً 7 سے 8 ہزار پاؤنڈز (19 لاکھ سے زائد روپے) خرچہ آتا تھا انہوں نےاعتراف کیا کہ وہ اپنےپسندیدہ سافٹ ڈرنک پر خرچ ہونے والی "رقم” سے ہر سال ایک کار خرید سکتا ہے۔

ایک انٹرویو میں اینڈی کا بتانا تھا کہ انہیں اس وقت سوفٹ ڈرنکس کی لت لگی جب وہ 20 سال کے تھے، سپر اسٹور میں ان کی نائٹ شفٹ ہوا کرتی تھی جس کے باعث انہیں چینی کی طلب پوری کرنے کے لیے سافٹ ڈرنک باآسانی مل جاتی تھی، وہ دو لیٹر والی چار سے پانچ بوتلیں ایک ہی دن استعمال کرتے تھے۔

مسٹر کیوری نے فیصلہ کیا کہ ان کا وزن 266 پاؤنڈ تک بڑھنے کے بعد سخت کارروائی ضروری ہے اور ڈاکٹروں نے خبردار کیا کہ انہیں ذیابیطس ہونے کا خطرہ ہے جس کے بعد اینڈی نے اپنے علاج کا فیصلہ کیا ورزش اور خوراک کے ذریعے وہ 28 پاؤنڈ وزن کم کرنے میں کامیاب ہو گئے لیکن پھر بھی پیپسی پینا بند نہ کر سکے۔

امریکا کے قومی سلامتی کے مشیر جیک سلیون کورونا کا شکار ہو گئے

برطانوی شخص نے بتایا کہ اس کے بعد اس نے لندن میں مقیم ایک تھراپسٹ اور ہپناٹسٹ ڈیوڈ کلموری سے رابطہ کیا، جس نے کیوری کو پرہیز کرنے والے محدود خوراک کی انٹیک ڈس آرڈر(Avoidant Restrictive Food Intake Disorder (ARFID) کی تشخیص کی۔ حیرت انگیز طور پر، محض 40 منٹ کے ایک آن لائن سیشن کے فوراً بعد، مسٹر کیوری صحت یاب ہوئے اور دو دہائیوں میں پہلی بار پانی پیا۔ چار ہفتوں میں، اس نے مزید 14 پاؤنڈ وزن کم کرلیا اور وہ نمایاں طور پر زیادہ صحت مند ہے۔

مسٹر کیوری نے دعویٰ کیا، "میں نے ایک مہینے میں انہیں (پیپسی کین) کو ہاتھ نہیں لگایا اور نہ ہی کوئی منصوبہ ہے۔ مجھے اب پانی پسند ہے۔ میری بیوی سارہ کہتی ہیں کہ میری جلد اچھی لگتی ہے اور میرے پاس بہت زیادہ توانائی ہے۔

دوسری طرف مسٹر ڈیوڈ نے کہا کہ وہ "خوف زدہ” ہیں کہ 41 سالہ شخص نے اتنا سوڈا پیا۔ انہوں نے کہا کہ "یہ اب تک کا سب سے برا شوگر تھا جس کے بارے میں میں نے کبھی سنا ہے ہپناٹسٹ نے یہ بھی وضاحت کی کہ اس قسم کی لت "بہت خطرناک” ہے اور کسی شخص کے اہم اعضاء پر بہت زیادہ دباؤ ڈالتی ہے۔

خواتین کے دماغ کا درجہ حرارت مردوں سے زیادہ ہوتا ہے ،تحقیق