fbpx

اقوام متحدہ افغان حکومت کوتسلیم کرے:دنیا کے ساتھ اچھےتعلقات اوربہترمعاملات نبھائیں گے:شہیہل شاہین

نیویارک :اقوام متحدہ افغان حکومت کوتسلیم کرے:دنیا کے ساتھ اچھے تعلقات اوربہترمعاملات نبھائیں گے:اطلاعات کے مطابق اقوام متحدہ میں افغانستان کے نئے سفیراورحکومت افغانستان کے ترجمان نے کہا ہے کہ عالمی ادارہ اب وقت ضائع کیے بغیرافغان طالبان کی حکومت کوتسلیم کرلے

اقوام متحدہ کے نام اب ملک کا ہر انچ ہمارے کنٹرول میں ہے ، سابقہ ​​حکومت گر چکی ہے۔ میں عالمی برادری بالخصوص اقوام متحدہ سے اپیل کرتا ہوں کہ وہ افغانستان کو اسلامی امارت افغانستان کی نشست دے۔ ہم اپنے لوگوں تک اقوام متحدہ کا پیغام پہنچانا چاہتے ہیں۔

اقوام متحدہ کی نشست حاصل کر کے ، ہم بین الاقوامی برادری کے ساتھ ہم آہنگی میں افغان عوام کو آسانی سے انسانی امداد پہنچا سکتے ہیں۔ سردیوں کا آغاز ہو چکا ہے ، ہر ایک کی ذمہ داری ہے کہ وہ ہر افغان کو انسانی امداد فراہم کرے۔ ہمارے دروازے تعاون کے لیے کھلے ہیں اور ہم اس سلسلے میں کسی بھی بین الاقوامی تنظیم کے ساتھ کام کرنے کے لیے تیار ہیں۔

IEA افغانوں کا واحد اور حقیقی نمائندہ ہے ، زمینی حقائق نے اسے ثابت کیا ہے۔ بین الاقوامی قانون کے مطابق ، اقوام متحدہ میں نمائندگی حاصل کرنا ہمارا حق ہے ، میں اقوام متحدہ سے مطالبہ کرتا ہوں کہ وہ اقوام متحدہ میں 40 لاکھ افغانیوں کو ان کی نمائندگی سے محروم نہ کرے۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!