عروہ حسین اور بھارتی اداکارہ جھانوی کپور کا ہو بہو ایک جیسا برائیڈل فوٹو شوٹ وائرل

پاکستان شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ عروہ حسین اور بھارتی نامور اداکارہ جھانوی کپور کا برائیڈل شوٹ سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے جس میں دونوں اداکارائیں بالکل ایک جیسی دکھائی دے رہی ہیں۔

باغی ٹی وی : اداکارہ وماڈل عروہ حسین کی جانب سے سوشل میڈیا سائٹ انسٹا گرام پر برائیڈل شوٹ کی ایک خوبصورت تصویر شیئر کی گئی ہے جس میں وہ نہایت حسین نظر آ رہی ہیں۔


عروہ کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر میں انہوں نے ایک خوبصورت دُلہن کا روپ دھارا ہوا ہے اور اپنے سر پرلئے گئے دوپٹے کو جس کے کناروں پر کام کیا گیا ہے جسے انہوں سے ہاتھوں سے تھاما ہوا ہے۔

عروہ اس خوبصورت لباس اور زیورات میں دلکش دکھائی دے رہی ہیں عروہ نے اپنی تصویر شیئر کرتے ہوئے ساتھ میں کیپشن میں امیر خسرو کی نظم کے کچھ بول لکھے چھاپ تلک سب چھین لی رے، موہسے نینا ملائی کے-

عروہ کے مداح تصویر پر اداکارہ کی تعریفیں کر رہے ہیں-

جبکہ دوسری جانب بھارتی فلم انڈسٹری کی اداکارہ جھانوی کپور نے بھی اپنے انسٹا گرام اکاؤنٹ پر اپنے برائیڈل شوٹ کی چند تصاویر شیئر کی ہیں جس میں وہ ہو بہو عروہ حسین جیسے اسٹائل میں نظر آ رہی ہیں ۔

جھانوی نے اپنی تصاویر شیئر کرتے ہوئے کیپشن میں لکھا ہے کہ انہوں نے دُلہن بننے کے تجربے کو انجوائے کیا۔

View this post on Instagram

Enjoyed this vibe 👰

A post shared by Janhvi Kapoor (@janhvikapoor) on


جھانوی نے بھی اپنی تصاویر میں بالکل عروہ کی طرح سر پر اوڑھے گئے دوپٹے کو اپنے ہاتھوں میں تھاما ہوا ہے اور نہایت خوبصورت نظر آ رہی ہیں۔


عروہ کی جانب سے برائیڈل شوٹ کی تصویر جھانوی کے برائیڈل شوٹ سے ایک دن قبل شیئر کی گئی ہے اب یہ اندازہ لگانا مشکل ہے کہ ان تصویروں میں کون کس سے متاثر ہے-

جھانوی کپور بھی سجل علی کی خوبصورتی کے گُن گانے لگیں

عائزہ خان کی چھوٹی بہن کے حالیہ فوٹو شوٹ کی دلکش تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.