امریکہ کے بعد ایک اور ملک نے کشمیر پر ثالثی کی پیشکش کر دی

امریکہ کے بعد ایک اور ملک نے کشمیر پر ثالثی کی پیشکش کر دی

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے بعد ایک اور ملک نے کشمیر پر ثالثی کی پیشکش کر دی ہے،

خبر رساں ادارے کے مطابق نیپال نے کشمیر کے بارے میں بھارت اور پاکستان کے مابین "ثالثی” کرنے کی پیش کش کی ہے۔ نیپال نے کہا ہے کہ کسی بھی مسئلے کے حل کے لئے پر امن بات چیت بہترین طریقہ ہے۔ اس میں تضادات اور اختلافات ہوسکتے ہیں لیکن اس کو مذاکرات کے ذریعے ہی حل کیا جاسکتا ہے۔ اگر ضرورت ہو تو ، ہم ثالث کا کردار ادا کرسکتے ہیں کیونکہ نیپال ایک آزاد ، غیر جانبدار اور امن پسند ملک ہے۔

خبر رساں ادارے کے ذرائع نے نیپال کا دورہ کرنے والے بھارتی صحافیوں کے ایک گروپ کو بتایا کہ ہم سہولت فراہم کر سکتے ہیں لیکن دونوں فریقوں کے لئے براہ راست بات چیت سب سے بہتر راستہ ہے۔

نیپال نے کہا کہ جب ہم اکٹھے ہوں گے ، مل بیٹھ کرتبادلہ خیال کریں گے تب معاملات حل ہوجائیں گے۔ ہر صورتحال میں ہمیں مل بیٹھ کر مسئلے کو حل کرنے کی کوشش کرنی ہوگی بصورت دیگر حالات خراب ہوسکتے ہیں۔

ذرائع کے مطابق ساوتھ ایشین ایسوسی ایشن برائے علاقائی تعاون (سارک) سربراہی اجلاس کے مابین موجود غیر یقینی صورتحال پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے نیپال نے کہا کہ آٹھ ممبران کے گروپ کو دوبارہ متحد کیا جانا چاہئے اور غلط فہمیوں کو دور کیا جانا چاہئے۔سارک ختم نہیں ہوا ہے۔ یہ زندہ ہے۔ صرف ایک بات یہ ہے کہ ہم سے ملاقات نہیں ہوئی۔

کپتان ہو تو ایسا،اپوزیشن کی سازشوں کے باوجود وزیراعظم عمران خان کو ملی اہم ترین کامیابیاں

وزیراعظم عمران خان نے ٹرمپ سے کشمیر بارے بڑا مطالبہ کر دیا

وزیراعظم عمران خان سے چینی وزیر خارجہ کی ملاقات، اہم امور پر تبادلہ خیال

ہم اپنی سرزمین پرکسی دہشتگرد گروپ کوکام کرنے کی اجازت نہیں دیں گے، وزیراعظم

نائن الیون کے بعد پاکستان نے امریکہ کی جنگ میں شامل ہو کر بہت بڑی غلطی کی، وزیراعظم عمران خان

کشمیر سے متعلق سوال پر ٹرمپ نے کیا جواب دیا؟ جان کر ہوں حیران

اسی ہفتے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے سوئٹزرلینڈ کے شہر ڈیووس میں ورلڈ اکنامک فورم کے موقع پر وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کے دوران بھارت اور پاکستان کے مابین مسئلہ کشمیر حل کرنے میں مدد کی پیش کش کو دہرایا تھا،

کشمیریوں کے قاتل کے ساتھ میں بیٹھوں ،بالکل ممکن نہیں،شاہ محمود قریشی کا بھارتی ہم منصب کی تقریر کا بائیکاٹ

کشمیر پر دو ایٹمی طاقتیں آمنے سامنے آ سکتی ہیں،وزیراعظم عمران خان کا اقوام متحدہ میں خطاب

کشمیر پر بھارتی سپریم کورٹ کا فیصلہ بڑی کامیابی ہے، وزیر خارجہ

مقبوضہ کشمیر،کشمیری سڑکوں‌ پر،عمران خان زندہ باد کے نعرے، کہا اللہ کے بعدعمران خان پر بھروسہ

مودی سرکار نےتمام حریت قائدین، سیاسی رہنماؤں کو گرفتار کر رکھا ہے،احتجاج کرنے والے اور گھروں سے نکلنے والے ہزاروں کشمیریوں کو بھی گرفتار کیا گیا ہے. مقبوضہ کشمیر کے گورنر ستیاپال نے محبوبہ مفتی اور عمر عبداللہ کو اس شرط پر رہا کرنے کا کہا تھا کہ وہ رہائی کے بعد خاموش رہیں گے. اور مقبوضہ کشمیر کی خصوصی حیثیت کے خاتمے کے حوالے سے کوئی بات نہیں کریں گے لیکن عمرعبداللہ اور محبوبہ مفتی نے مودی سرکار کی شرائط ماننے سے انکار کر دیا

کشمیریوں سے یکجہتی، وزیراعظم کی کال پر قوم لبیک کہنے کو تیار

بہت ہو گیا ،اب گن اٹھائیں گے، کشمیری نوجوانوں کا ون سلوشن ،گن سلوشن کا نعرہ

واضح رہے کہ بھارت نے 5 اگست کو مقبوضہ کشمیر کی خصوصی حیثیت سے متعلق آئین کا آرٹیکل 370 ختم کر کے وادی میں غیر معینہ مدت کے لیے کرفیو نافذ کر دیا تھا۔ بھارت کی ہندو انتہا پسند حکمران جماعت بی جے پی کے اس اقدام کے بعد سے ہی مقبوضہ وادی میں حالات انتہائی کشیدہ ہیں اور وادی میں مکمل لاک ڈاؤن ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.