fbpx

یو ٹرن سب سے بڑا ہتھیار بن جائے اس معاشرے کا کیا ہوسکتا ہے۔قمر زمان کائرہ

ہائی کورٹ بار سکھر میں وفاقی وزیر برائے کشمیر امور قمر الزمان کائرہ اور سابق چیئرمین سینیٹ نیئر بخاری کے اعزاز میں تقریب کا انعقاد کیا گیا،

وفاقی وزیر برائے کشمیر امور قمر الزمان کائرہ نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ میرے لیے اعزاز کی بات ہے کہ ہائی کورٹ بار میں خطاب کا موقع ملا۔ اس بار سے شہید ذوالفقار علی بھٹو نے بھی خطاب کیا تھا۔ پاکستان کے آئین و قانون بنانے میں وکلا برادری کا اہم کردار رہا۔ کیا الیکشن کرانے سے قانون بنانے سے آئیں بنانے سے جمہوریت آجاتی ہے۔ ؟ادارے کھڑے کرنے سے عمارتیں بنانے سے جمہوریت نہیں آتی۔ یورپ میں ڈارک ایجز کے دوران طویل لڑائی ہوئی مگر ساتھ میں فکری لڑائی بھی ہوئی۔ آج ساری دنیا مغربی دنیا جیسا بننا چاہتی ہے۔ ہم اپنے ووٹنگ پیٹرن کو نہیں دیکھتے۔ہم اپنی برادری اپنے طبقات لسانی فسادات میں پھنسے ہوتے ہیں بھٹو صاحب نے ٹوٹے ہوئے دل ہاری ہوئی قوم کو حوصلہ دیا۔

قمر زمان کائرہ کا مزید کہنا تھا کہ دنیا میں کوئی ایسا ملک نہیں جہاں جاگیر داری کا نظام ہو۔ لسانی گروہ ہو۔ وکلا برادری سماج کا اعلی ترین طبقہ ہے بار الیکشن میں برادری کا سسٹم شروع ہوجاتا ہے۔ سیاسی جماعتوں کا بھی یہی حال ہے۔ ہم جمہوریت کی بات کرتے ہیں مگر اپنی جماعت کے اندر نہیں دیکھتے۔ ملک میں تبدیلی کے لیے ہمیں اجتماعی طور پر بدلنے کی ضرورت ہے۔ جس معاشرے کے اندر بات سے مکر جانا یو ٹرن سب سے بڑا ہتھیار بن جائے اس معاشرے کا کیا ہوسکتا ہے۔ آج نوجوانوں کو خواب نہیں سراب دکھائے جارہے ہیں ۔ پاکستان انتہائی مشکل دور سے گزر رہا ہے، کہا جارہا ہے مشکل فیصلے کرنے پڑیں گے ۔ نو ہزار ارب پاکستان کی آمد کے چودہ ہزار آرب پاکستان کا خرچہ ہے۔ سرمایہ دار کہتا ہے کہ میں پیدوار بڑھاتا ہوں تو مجھے رعایت دی جائے۔ آج اگر حکومت سختی سے ٹیکس وصول کرنا شروع کردے تو کیا عوام ٹیکس دے گی ؟ ہم ریلیف کے نام پر آئے مگر ہم عوام کو ریلیف فراہم نہیں کر سکے۔ ہم جانتے ہیں۔ عوام ہم سے ناراض ہے۔ ہم نے سخت فیصلے کیے۔ پچھلی حکومت نے آئی ایم ایف سے معاہدے کیے جس پر ہمیں سخت فیصلے کرنے پڑے۔

 انسانی حقوق کے متعلق ہمارا عزم غیر متزلزل ہے

سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے امور خارجہ سینیٹر فاروق حامد نائیک نے وزیر خارجہ بلاول بھٹو زرداری کو خراج تحسین پیش کیا ہے

ایسا لگ رہا ہے جیسے بلاول بھٹو کے روپ میں بھٹو واپس آیا ہے

بیرون ملک دوروں کا معاملہ، وزیر خارجہ بلاول بھٹو زرداری نے تفصیلات سامنے رکھ دیں

وزیرخارجہ بلاول زرداری سے متحدہ عرب امارات کے وزیرخارجہ شیخ عبداللہ بن زاید النہیان کا ٹیلیفونک رابطہ

کراچی طیارہ حادثہ کی رپورٹ قومی اسمبلی میں پیش، مبشر لقمان کی باتیں 100 فیصد سچ ثابت