fbpx

ویڈیو لیک کے بعد بھی وہ اتنے ڈھیٹ کہ ابھی تک شرمندہ تک نہیں پوئے. زبیر عمر کی ویڈیو پر ردعمل

ویڈیو لیک کے بعد بھی وہ اتنے ڈھیٹ کہ ابھی تک شرمندہ تک نہیں پوئے. زبیر عمر کی ویڈیو پر ردعمل

گزشتہ روز مسلم لیگ ن کے سابق ترجمان زبیر عمر حیات کی نازیبا ویڈیو منظرعام پر آئی ہے، جس میں وہ ایک خاتون کے ساتھ رنگ رلیاں منا رہے ہیں، سوشل میڈیا پر اس ویڈیو کو لیکر بحث جاری ہے، مخالف پارٹی ایک دوسرے پر کیچڑ اچھالنے میں مصروف ہیں،

رکن سندھ اسمبلی ارسلان تاج نے زبیر ومر حیات کی ویڈیو پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ کور اپ کیلئے آپریشن جاری ہے، بہت سے ن لیگی معافی مانگنے والے نرم اور مہذب عمل کرنے کی کوشش کررہے ہیں، اگر یہ پی ٹی آئی کا کوئی ہوتا تو وہ میڈیا پر اخلاق کا کئی گھنٹے طویل لیکچر دیتے، اس گندی سیاست کا کوئی پرستار نہیں ہے، یہ ختم ہونا چاہیے.

اینکر پرسن غریدہ فاروقی نے کہا ہے کہ بنیادی سوال یہ ہے کہ ویڈیوزکس نے بنائیں ہیں، کیوں بنائیں ہیں، کس نے لیک کیں ہیں، کیوں کیں ہیں،؟ بنیادی طریقہ ہے کہ فرانزک آڈٹ کیا جائے، تحقیقات کی جائیں، اگرconsensual؛private ہو تو الگ معاملہ ہے، اگرنوکری کاجھانسہ ہراسمنٹ وغیرہ ہو تو پھر احتساب تو ہونا چاہیے، ویڈیو میں جس شخص کا الزام ہے اُسے بھی قانونی چارہ جوئی کرنا چاہیے، مسلم لیگ (ن) رہنما محمد زبیر سے پوچھا تو انہوں نے ویڈیو کو فیک اور doctored قرار دیا ہے، ویڈیو کی تحقیقات اور فرانزک آڈٹ کا ارادہ بھی رکھتے ہیں۔

اینکر پرسن اقرار الحسن نے کہا ہے کہ ابھی تک نوکری کا جھانسہ دینے کا کوئی ثبوت منظرِ عام پر نہیں آیا ہے، چہرہ چھپا کر کسی کی کہی ہوئی بات ثبوت نہیں مانی جا سکتی ہے، جیسے ویڈیو ریکارڈ ہو گئی ویسے ہی نوکری دینے کا وعدہ کرنے کی زبیر صاحب کی گفتگو بھی ریکارڈ ہو سکتی تھی، معاملے کے ہر رخ کو دیکھنا چاہیے، “جو بھی غلط کام کرے اُسے ایکسپوز کرو” ۔۔۔ نہائیت ادب اور دیانت داری سے سوال کیا چئیرمین نیب کی مبینہ ویڈیو پر آپ نے انہیں بھی “ایکسپوز” کیا تھا ؟ بدقسمتی سے ہم نے اچھائیاں اور برائیوں کو بھی سیاسی بنا دیا ہے، باقی دوسری بات کا جواب میں اس سے پہلے والی ٹوئیٹ میں دے چکا ہوں، بات نہایت سادہ ہے، جتنا الجھاتے جائیں گے حاصل کچھ نہیں ہو گا، اگر آپ چئیرمین نیب کی مبینہ ویڈیو بھی اتنا ہی excited ہوئے تھے، یا رنجیدہ ہوئے تھے اور محمد زبیر کی ویڈیو پر بھی ضرور اُچھلئے، یا افسوس کا اظہار کیجئے، ورنہ منافقت سے باز رہئیے، معیار سب کے لئے ایک رکھئیے۔

اینکر پرسن جمیل فاروقی نے کہا کہ کافی دیر سے سوچ رہا تھا کہ استاد ”زبیر“ الدین زبیروی العروف گُرو جی ”فائزروی“ کو کیسا نام دیا جائے ؟ کافی مخمسے کے بعد عہدے کی مناسبت سے ایک ہی نام سمجھ میں آیا ہے اُمید ہے پسند آوے گاDown pointing backhand index.

مخدوم شہاب الدین نے مریم نواز کی ویڈیو لگا کر ٹویٹ کی ہے.

ڈاکتر نبیل چوہدری نے کہا ہے کہ محمد زبیر کی یا کسی کی بھی کوی بھی پرسنل ویڈیو لیک ھو یہ سراسر ظلم ھے جو لوگ انکا مذاق اڑا رہے وہ اللہ کا خوف کھائیں اصل مسئلہ ان صحافیوں کا ھے جو ن لیگ کے گناہ کبیرا پر تو پرسائ کا حلف اٹھا لیتے مگر تحریک انصاف کی "اوئے” کرنے پے اخلاقیات پر انتہائ بد اخلاق درس دیتے.منافق گرے لوگ

انور لودھی نے کہا ہے کہ بعض میڈیا پرسنز کا دوہرا معیار ہے، جب عمران خان پر گلا لائی نے میسجنگ کا الزام لگایا تو اس پر ڈھیروں پروگرام کیے گئے تھے، ریحام خان کی کتاب کو ڈسکس کیا گیا تھا، لیکن جب باری انکے "محبوب قائد” کی پارٹی کی آئی ہے تو اب انکا موقف ہے کہ کسی کی نجی ذندگی میں مداخلت نہیں کرنی چاہیے، یقیناً کسی کی نجی ذندگی کو ڈسکس نہیں کرنا چاہیے، لیکن یہ جو میڈیا کے لوگ اس وقت آپ کو کسی کی نجی ذندگی کو ڈسکس نہ کرنے کا درس دے رہے ہیں، اگر ایسی ویڈیو موجودہ حکومت کے کسی عہدیدار کی ہوتی تو کیا تب بھی انکا یہی موقف ہوتا؟

طلعت کاشف نے کہا کہ پہلی بات، میں کب کہی کے باقی جماعتوں میں فرشتے ہیں، جو بھی غلط کام کرے اسے ایکسپوز کرو، اب دوسری بات، آپ زنا کو چھپانے کی بات کر رھے تو کیا میں پوچھ سکتی ہوں، آپ جو کیمرے لے کر غریبوں کی چھوٹی چھوٹی بددیانتی یا ھیرا پھر ایکسپوز کرتے ہیں تو کیا وہ گناہ نہیں، وہ تو غربت سے مجبور ھوتے ہین، اور تیسری بات نوکری کا جھانسہ دے کرخواتین کے ساتھ زیادتی یا زنا کرنے والا تو کوڑوں کا مستحق ہے، اس لیک کے بعد تو اسے منہ چھپا کے کسی کونے میں بیٹھ جانا چاہیے تھا۔ لیکن وہ ڈھیٹ ابھی تک شرمندہ تک نہیں پوئے.

واضح رہے کہ ن لیگ کے سابق گورنر سندھ ، نوازشریف کے رازدان اورمریم نواز کے سابق ترجمان محمد زبیر کی ایسی ویڈیولیک ہوگئی ہےکہ جس نے مریم نواز، نوازشریف اورمحمد زبیرکے تعلقات پرایک سوالیہ نشان چھوڑدیا ہے اس وقت یوٹیوب پرایک ویڈیو وائرل ہوئی ہے جس میں ن لیگ کے سابق گورنراورمریم نواز کے انتہائی قریبی جانے جانے والے محمد زبیرعمرکسی خاتون کے ساتھ رنگ رلیاں منارہے ہیں اینکر پرسن غریدہ فاروقی کا کہنا ہے کہ نواز شریف اور مریم نواز کے ترجمان زبیر عمر نے سوشل میڈیا پر سامنے آنے والی مبینہ نازیبا ویڈیو کو فیک قرار دیا ہے۔ اپنے ایک ٹویٹ میں غریدہ فاروقی نے کہا کہ ویڈیو سامنے آنے کے بعد انہوں نے اس ویڈیو کی حقیقت جاننے کیلئے مسلم لیگ ن کے رہنما زبیر عمر سے بات کی۔ زبیر عمر کا کہنا ہے کہ یہ ویڈیو جھوٹی اور ایڈٹ کرکے بنائی گئی ہے۔غریدہ فاروقی کے مطابق زبیر عمر اس ویڈیو کی تحقیقات اور فرانزک آڈٹ کا ارادہ بھی رکھتے ہیں۔ غریدہ فاروقی نے ایک اور ٹویٹ میں بتایا کہ زبیر عمر اپنی مبینہ ویڈیو کے حوالے سے پیر کے روز اپنا موقف اور بیان دینے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

‏ سوشل میڈیا پر وزیر اعظم کے خلاف غصے کا اظہار کرنے پر بزرگ شہری گرفتار

سوشل میڈیا چیٹ سے روکنے پر بیوی نے کیا خلع کا دعویٰ دائر، شوہر نے بھی لگایا گھناؤنا الزام

میں نے صدر عارف علوی کا انٹرویو کیا، ان سے میرا جھوٹا افیئر بنا دیا گیا،غریدہ فاروقی

صحافیوں کے خلاف مقدمات، شیریں مزاری میدان میں آ گئیں، بڑا اعلان کر دیا

سپریم کورٹ نے صحافی مطیع اللہ جان کے اغوا کا نوٹس لے لیا

کسی کی اتنی ہمت کیسے ہوگئی کہ وہ پولیس کی وردیوں میں آکر بندہ اٹھا لے،اسلام آباد ہائیکورٹ

پریس کلب پر اخباری مالکان کا قبضہ، کارکن صحافیوں نے پریس کلب سیل کروا دیا

صحافیوں کو کرونا ویکسین پروگرام کے پہلے مرحلے میں شامل کیا جائے، کے یو جے

کیوں ان صحافیوں کے پیچھے پڑ گئے جو حکومت یا کسی اور کے خلاف رائے دے رہے ہیں،عدالت

نازیبا ویڈیوز بنا کر خواتین کو بلیک میل کرنے والی خاتون گرفتار

 پولیس نے مدرسے کے لڑکے سے بد فعلی کے ملزم مفتی عزیز الرحمن کے خلاف مقدمہ درج کر دی

مولانا کی بچے سے زیادتی ، ویڈیو لیک ، اصل حقیقت کیا ہے ، سنیے مبشر لقمان کی زبانی

مذہبی رہنماوں کا ردعمل

طالب علم نے چائے پلائی اور پھر….مفتی عزیرالرحمان کی زیادتی کیس میں وضاحتی ویڈیو

طالب علم سے زیادتی کرنیوالے مفتی کو مدرسہ سے فارغ کر دیا گیا

تین سال سے ہر جمعہ کو مفتی عزیز الرحمان میرے ساتھ…..متاثرہ طالب علم مزید کتنی ویڈیوز سامنے لے آیا؟

@MumtaazAwan

ماں بیٹی سے زیادتی کیس میں اہم پیشرفت سامنے آ گئی

لاہور میں رواں برس جنسی زیادتی کے 369 کیسز، کسی ایک ملزم کو بھی سزا نہ مل سکی

لاہور میں حوا کی دو اور بیٹیاں لٹ گئیں،اغوا کے بعد جنسی زیادتی

شوہر نے بھائی اور بھانجے کے ساتھ ملکر بیوی کے ساتھ ایسا کام کیا کہ سب گرفتار ہو گئے

لڑکیوں سے بڑھتے ہوئے زیادتی کے واقعات کی پنجاب اسمبلی میں بھی گونج

شادی کا جھانسہ ، ویڈیو بناکر زیادتی اور پھر بلیک میل کرنے والا ملزم گرفتار

لودھراں میں خاتون کے ساتھ اجتماعی زیادتی کا واقعہ،پولیس کا کاروائی سے گریز

دوران ڈکیتی ماں باپ کے سامنے حافظ قرآن بیٹی کے ساتھ درندوں کی زیادتی

لاہور،سکول سے گھر آنیوالی خاتون کے سامنے نوجوان نے کپڑے اتار دیئے، ویڈیو وائرل،مقدمہ درج

ایمانداری کے ساتھ خدمت کی،فحش ویڈیو وائرل ہونے کے بعد زبیر عمر کا ردعمل آ گیا

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!