fbpx

وکی کوشل کی کترینہ کو شادی کی پیشکش پر سلمان خان کا رد عمل

بالی ووڈ اداکارہ کترینہ کیف کو وکی کوشل کی جانب سے شادی کی پیشکش پر اداکار سلمان خان نے دلچسپ ردِ عمل دیا۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا پر ایک پرانی ویڈیو گردش کر رہی ہے جس میں وکی کوشل کی جانب سے کترینہ کیف کو شادی کی پیشکش پر سلمان خان نے دلچسپ جواب دیا تھا-

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ وکی کوشل شو کے دوران میزبانی کے فرائض انجام دے رہے ہیں، اس موقع پر وہ کترینہ کیف کے ساتھ ایک مزاق کرتے ہیں۔

مزاق میں وہ خوبرو اداکارہ کو شادی کی پیشکش کرتے ہیں اور "مجھ سے شادی کروگی” کا ڈائیلاگ بھی بولتے ہیں۔

اس پر جب ایونٹ میں شریک سلمان خان کو دکھایا جاتا ہے تو وہ مسکرا رہے ہوتے ہیں، تاہم جیسی ہی کترینہ وکی کو ہاں میں جواب دیتے ہیں سلمان خان ساتھ بیٹھی اپنی بہن ارپتا خان کے کندھے پر سر رکھ کر سو جانے کی اداکاری کرتے ہیں۔

واضح رہے کہ حال ہی میں ایک اور پرانی ویڈیو بھارتی سوشل میڈیا پر گردش ہوئی تھی جس میں شادی کی تقریب میں بالی ووڈ کے سپر اسٹار سلمان خان اور بھارتی اداکارہ کترینہ کیف مدعو تھے۔

تقریب میں سلمان خان اسٹیج پر موجود تھے کہ اسی دوران گلوکار میکا سنگھ کا گانا ’چکنی چمیلی‘ بجا جس پر فلم ’اگنیپتھ‘ میں کترینہ کیف نے رقص کیا تھا۔

سلمان خان نے گانا بجتے ہی اداکارہ کو اسٹیج پر آنے کی دعوت دیتے ہوئے کہا ’کترینہ‘، پھر سلمان خان نے وقفہ لیا اور آگے کہا ’کیف‘، اداکار نے ایک بار پھر وقفہ لے کر کہا ’کپور‘ اس کے بعد سلمان خان نے اداکارہ پر طنزاً کہا کہ ’کتنا بڑا موقع گنوا دیا خان بننے کا پھر ساتھ ہی کہا کہ دل سے شکریہ ادا کرتے ہیں آپ کا-

اداکارہ کترینہ کیف نے کترینہ "خان” بننے کا موقع گنوا دیا سلمان خان