fbpx

وکی کوشل نے اپنی بیوی کترینہ کیف کو سائنس دان کہہ دیا

وکی کوشل اور کترینہ کیف بالی وڈ کی خوبصورت جوڑیوں میں سے ایک ہیں. پچھلے سال دسمبر میں راجستھان کے سوائی مادھو پور کے سکس سینس فورٹ بارواڑہ میں ان دونوں نے شادی کی۔ ان کی شادی میں صرف خاندان اور ان کے قریبی دوستوں نے شرکت کی. وکی اور کترینہ دونوں اپنی اپنی جگہ ایک بڑی فین فالونگ رکھتے ہیں. دونوں ایک دوسرے سے بے انتہا محبت کرتے ہیں اور اس کا اظہار سوشل میڈیا پر بھی کرتے رہتے ہیں.
حال ہی میں وکی نے مردوں کی صحت سے متعلق آگاہی مہم کے لیے ناناوتی میکس سپر اسپیشلٹی ہسپتال کا دورہ کیا تاکہ مردوں کے عالمی دن سے پہلے مردوں کی صحت کے بارے میں بیداری پیدا کی جا سکے۔ ایونٹ کے دوران انہوں نے اس بارے میں بات کی کہ وہ اپنی ذہنی صحت کو کیسے

برقرار رکھتے ہیں ساتھ ہی ساتھ انہوں نے اپنی بیوی کترینہ کی تعریف بھی کی۔ اداکار نے کہا آپ سب زیادہ نہیں جانتے لیکن میری بیوی ایک چلتا پھرتا ڈاکٹر ہیں وہ ایک سائنس دان ہے۔ انہیں بہت سی باتوں کا علم ہے اور وہ کچھ زیادہ ہی آگاہی رکھتی ہیں تاہم وہ میری بہت مدد کرتی ہیں اور ہمیشہ اس بات کو یقینی بناتی ہیں کہ میں میں اچھا کھا رہا ہوں اپنا خیال رکھ رہا ہوں اچھی طرح سو رہا ہوں اور صرف کام کرنے کے لیے نہیں بھاگ رہا ہوں۔یاد رہے کہ وکی کوشل بہت جلد گووندا نام میرا میں کیارا اڈوانی اور بھومی پیڈنیکر کے ساتھ مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔ اداکار کے پاس سارہ علی خان کے ساتھ بھی فلم میں‌نظر آرہے ہیں.