قومی ٹیسٹ ٹیم کے کپتان اظہر علی کی دورہ انگلینڈ کے حوالے سے ویڈیو لنک کانفرنس

لاہور: قومی ٹیسٹ ٹیم کے کپتان اظہر علی کی دورہ انگلینڈ کے حوالے سے ویڈیو لنک کانفرنس،زبردست گفتگو،اطلاعات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان اظہرعلی نے دورہ انگلینڈ کے پیش نظراہم ویڈیولنک کانفرنس کی ، اظہرعلی کا کہنا تھا تمام کھلاڑیوں کے لئے انگلینڈ روانگی خوشی کی بات ہے

قومی ٹیسٹ ٹیم کے کپتان اظہر علی نے کہا کہ تمام کھلاڑی کرکٹ میں واپسی کے لئے پرجوش ہیں،انگلینڈ میں پاکستان ٹیم کی کارکردگی بہت اچھی رہی ہے ۔ انگلینڈ کراوڈ ہمیشہ ہمیں سپورٹ کرتا ہے اس مرتبہ کراوڈ کے بغیر کھیلنا ہوگا۔

قومی ٹیسٹ ٹیم کے کپتان اظہر علی نے کہا کہ کوشش کریں گے کہ ہم اچھی پرفارمنس سے شائقین کرکٹ خوشگوار یادیں دیں ۔ انگلینڈ میں پچز سمینگ ہوتی ہیں وہاں جاکر حالات دیکھ کر فیصلہ کریں گے ۔ اظہر علی نے کہاکہ پوری کوشش ہوگی کہ اچھی کرکٹ سے شائقین کرکٹ کو لطف اندوز ہونے کا موقع دیں۔

 

 

 

کامیابی حاصل کرکے قوم کوموجودہ حالات میں خوشیاں دیں۔ ہم خالی میدانوں میں کھیلنے کے عادی ہیں جس کا ہمیں موجودہ حالات میں فائدہ ہوگا۔ اظہر علی نے کہا کہ امید ہے کہ محمد رضوان اور شاداب خان جلد صحت یاب ہوکر ٹیم کو جوائن کریں گے۔ ہمارے کوچنگ سٹاف کے پاس انگلینڈ میں کھیلنے کا وسیع تجربہ ہے

قومی ٹیسٹ ٹیم کے کپتان اظہر علی نے کہا کہ ہمارے کوچنگ سٹاف کے تجربے کا ہمیں فائدہ ہوگا۔ ٹیم میں شامل مجھ سمیت کافی کھلاڑیوں کو انگلینڈ میں کھیلنےکا تجربہ ہے ۔

ہم خالی میدانوں میں کھیلنے کے عادی ہیں جس کا ہمیں موجودہ حالات میں فائدہ ہوگا۔ اظہر علی کا کہنا تھا کہ کوشش کریں گے کہ باولرز کی سکلز سے باولرز کے تجربے کی کمی کو پورا کیا جائے ۔ ہماری بیٹنگ تجربہ کار ہے کوشش ہوگی کہ اس کا فائدہ اٹھایا جائے ۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.