وباء کے دنوں میں نفاق پھیلانے والوں کو قوم کبھی معاف نہیں کرے گی، وزیراعلی پنجاب

وباء کے دنوں میں نفاق پھیلانے والوں کو قوم کبھی معاف نہیں کرے گی، وزیراعلی پنجاب

باغی ٹی وی : وزیراعلی پنجاب عثمان بزدار نے کہا ہے کہ وبا کے دنوں میں نفاق پھیلانے والوں کو قوم کبھی معاف نہیں کرے گی۔

اپنے بیان میں حزب اختلاف پر تنقید کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن وبا کے دنوں میں بھی سیاست سے باز نہیں آئی، ان کے رہنما قومی اتحاد و یکجہتی کو پارہ پارہ کر رہے ہیں۔

وزیراعلی پنجاب کا کہنا تھا کہ سابق حکمرانوں کا رویہ روٹی کی بجائے کیک کھانے کا مشورہ دینے والی ملکہ جیسا ہے۔
انہوں نے کہا کہ پہلی ترجیح عوام کو کورونا سے بچانا ہے، باقی معاملات چلتے رہیں گے،خود کو احتساب کیلئےپیش نہ کرنے والے دوسروں کو انصاف کا لیکچردے رہے ہیں ۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ قانون کے کٹہرے میں خود کو آتا دیکھ کر سابق حکمران خوفزدہ ہو چکے ہیں۔انہوں نے کہا کہ کئی دہائیوں تک اقتدار کے مزے لوٹنے والے قوم کو مضبوط ہیلتھ سسٹم نہ دے سکے، سابق حکمران اپنے دور میں تجربے اور ڈرامے رچاتے رہے.
انہوں نے کہا کہ قوم ڈاکٹروں اور طبی عملے کے مثالی کردار کو تحسین کی نظر سے دیکھتی ہے، پنجاب حکومت کورونا سے متاثرہ مریضوں کا علاج کرنے والے ڈاکٹروں اور طبی عملے کواپریل سے اضافی تنخواہ دے گی جبکہ کورونا ٹیسٹنگ لیب میں کام کرنے والے عملے کو بھی اضافی بنیادی تنخواہ دیں گے۔

عثمان بزدار نے مزید کہا کہ 24 گھنٹے اوپن ٹیسٹنگ لیب میں کام کرنے والے عملے کو ہر ماہ اضافی تنخواہ ملے گی، آزمائش کی اس گھڑی میں ڈاکٹروں اور دیگر طبی عملے کا نام تاریخ میں سنہری حروف سے لکھا جائے گا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.