وفاق کو دہشتگردی کیخلاف کارروائی کیلئے پارلیمنٹ اورصوبائی اسمبلیوں کواعتماد میں لینا چاہئے،بیرسٹر سیف

بانی پی ٹی آئی نے کہا ہے حکومت جب تک آپریشن کی تفصیلات نہیں بتاتی حمایت نہیں کریں گے
0
75
saif

پشاور :وزیر اطلاعات خیبرپختونخوا بیرسٹر سیف کا کہنا ہے کہ وزیراعظم نےعزم استحکام آپریشن پر بیان دیا، ان کے بیان سے کنفیوژن پیدا ہوئی، عوام کو نہیں بتایا گیا کہ آپریشن کا طریقہ کار کیا ہوگا؟

باغی ٹی وی : بیرسٹر سیف نے خیبرپختونخوا ہاؤس کے باہر میڈیا ٹاک کرتے ہوئے بتایا کہ آج وزیراعلیٰ کے پی کی سربراہی میں اجلاس ہوا، جس میں صوبائی ایم این ایز سے بات چیت کی گئی وزیراعظم نےعزم استحکام آپریشن پر بیان دیا، ان کے بیان سے کنفیوژن پیدا ہوئی، عوام کو نہیں بتایا گیا کہ آپریشن کا طریقہ کار کیا ہوگا؟ آپریشن کی مدت کیا ہوگی یہ بھی نہیں بتایاگیا، عوام میں آپریشن کے حوالے سے تشویش پائی جارہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ انتہائی اہم مسئلہ ہے جو قومی سلامتی سے منسلک ہے، دہشتگردی کے جنگ میں اربوں روپے کا نقصان ہوا ہے، وفاق کو دہشتگردی کیخلاف کارروائی کیلئے پارلیمنٹ اورصوبائی اسمبلیوں کواعتماد میں لینا چاہئے، اس معاملے پر پاکستان کے تمام سیاسی جماعتوں سے مشاورت کرنی چاہئے جب تک آپریشن کے خدوخال واضح نہیں ہوتے، اس وقت تک آپریشن کی حمایت کے حوالے سے فیصلہ نہیں کرسکتے۔

غزہ میں حماس کی حکومت کے مکمل خاتمے تک جنگ جاری رہے گی،نیتن یاہو

بیرسٹر سیف نے کہا کہ خیبرپختونخوا فرنٹ لائن صوبے کا کردار ادا کرتا رہا ہے، ہم مزید کسی قسم کا بوجھ برداشت نہیں کرسکتے علی امین گنڈاپور نے بانی چیئرمین سے ملاقات میں رائے لی ہے، بانی پی ٹی آئی نے کہا ہے حکومت جب تک آپریشن کی تفصیلات نہیں بتاتی حمایت نہیں کریں گےکوئی بھی پختون دہشتگردی کی حمایت میں بات نہیں کرسکتا، فوج کو بلانا اور کسی صوبے میں آپریشن کرنے کے لوازمات پرعمل کرنا ضروری ہے، آئینی طریقے سے جو بھی فیصلہ ہوگا اس میں عوام کی رائے شامل ہونی چاہئے۔

دوسری جانب اسلام آباد ہائی کورٹ سے ضمانت منظوری کے بعد بانی پی ٹی آئی عمران خان کی رہائی کی روبکارجاری ہوگئی۔

ملک میں سونا اور ڈالر مہنگا، اسٹاک ایکسچینج میں آج کاروبار کا منفی دن

سابق وزیر اعظم عمران خان کی رہائی کی روبکار 190 ملین پاؤنڈ نیب کیس میں جاری ہوئی،اسلام آباد ہائیکورٹ کے چیف جسٹس کی سربراہی میں 2 رکنی بینچ نے 190 ملین پاؤنڈ نیب ریفرنس میں عمران خان کی ضمانت منظور کی تھی،بانی پی ٹی آئی عدت کیس میں سزا یافتہ ہونے کے باعث جیل میں ہی رہیں گے۔

Leave a reply