میرے اکاؤنٹ سے نازیبا ویڈیو لائک کی گئی، وقار یونس کا سوشل میڈیا چھوڑنے کا اعلان

میرے اکاؤنٹ سے نازیبا ویڈیو لائک کی گئی، وقار یونس کا سوشل میڈیا چھوڑنے کا اعلان

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاکستان کی قومی ٹیم کے بولنگ کوچ اور سابق فاسٹ بولر وقار یونس نے سوشل میڈیا چھوڑنے کا اعلان کر دیا۔

وقاریونس نے اپنے ایک ویڈیو پیغام میں کہا ہے کہ مجھے بہت افسوس کے ساتھ کہنا پڑ رہا ہے کہ کسی اللہ کے بندے نے میرا ٹوئٹر اکاؤنٹ ہیک کر لیا، میں جب صبح سو کر اٹھا تو مجھے پتا چلا میرے اکاؤنٹ سے ایک انتہائی نازیبا ویڈیو کو لائیک کیا گیا ہے یہ میرے اور میری فیملی کے لیے بڑی افسوسناک تکلیف دہ اور شرمناک بات ہے۔

وقار یونس کا کہنا تھا کہ میں سمجھتا تھا سوشل میڈیا ایک دوسرے سے رابطہ کرنے کا ذریعہ ہے، اس انسان نے پہلی مرتبہ نہیں اس سے پہلے بھی میرا اکاؤنٹ ہیک کیا یہ انسان تو باز نہیں آئے گا لیکن میں نے فیصلہ کر لیا ہے کیونکہ مجھے اپنی فیملی زیادہ عزیز ہے اس لیے میں آئندہ سوشل میڈیا استعمال نہیں کروں گا، میں معذرت خواہ ہوں اگر کسی کو اس سے تکلیف ہوئی ہو ئی ہو

وقار یونس کے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر 17 لاکھ فالوورز ہیں اور ان کے ویڈیو پیغام کو پہلے چار گھنٹوں میں 75 ہزار سے زائد بار دیکھا گیا ہے۔ بعض صارفین نے وقار یونس کو حوصلہ دینے کی کوشش کی ہے اور ان کو سوشل میڈیا نہ چھوڑنے کے لیے کہا ہے۔ کچھ ٹویٹر صارفین نے وقار یونس کو ہیکرز کے خلاف قانونی کارروائی کا بھی مشورہ دیا ہے

وقار یونس نے اپنے شاندار کیریئر کے دوران ایک روزہ اور ٹیسٹ مقابلوں میں 789 وکٹیں حاصل کیں۔90 کی دہائی میں وقار یونس جب اپنے ساتھی وسیم اکرم ساتھ گیند بازی کرتے تھے تو ان کے پاؤں توڑ دینے والے یارکرز بلے بازوں کے لیے ڈراونے خواب کی مانند تھے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.