fbpx

وقت ضائع کرنے سے کیسے روکا جائے اور اپنی ذاتی تاثیر کو کیسے بہتر بنایا جائے۔ تحریر: زاہد کبدانی

کیا آپ نے کبھی اپنے آپ سے کہا ہے: وقت ضائع کرنا بند کرو! اور ابھی تک ، یہ کام نہیں کیا؟ رکاوٹیں کئی شکلوں میں آتی ہیں۔ چاہے وہ سوشل میڈیا کے ذریعے سکرول کر رہا ہو یا کھڑکی سے باہر گھور رہا ہو ، اس کے اثرات ایک جیسے ہیں – کم پیداوری چاہے آپ اپنی میز پر کتنا ہی وقت گزاریں۔ خوش قسمتی سے ، آگے بڑھنے میں مدد کرنے اور رکاوٹوں کو دور رکھنے میں مدد کرنے کے لئے کچھ نتیجہ خیز چیزیں ہیں۔ آئیے یہ پہچان کر شروع کریں کہ یہ رکاوٹیں کہاں سے آتی ہیں – تاخیر۔ تاخیر ہر ایک کے لیے ایک اہم مسئلہ ہے۔

کام کرنے کی کوشش کرتے وقت پریشان ہونا پہلے سے کہیں زیادہ آسان ہے۔ بہت سی مصنوعات اور خدمات جو ہم استعمال کرتے ہیں وہ ہماری توجہ حاصل کرنے اور اسے زیادہ سے زیادہ دیر تک روکنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ اس کی سب سے طاقتور مثال سیل فون ہے۔ آپ کے فون کے لیے بہت سی مفید ایپس ہیں جو اگر آپ چاہیں تو کچھ فعالیت کو غیر فعال کردیتی ہیں۔ مثال کے طور پر ، آپ ان ایپس میں سے ایک سیٹ کر سکتے ہیں تاکہ ایک مخصوص لمبائی تک سوشل ایپس تک رسائی حاصل نہ ہو۔ اسی طرح کا سافٹ وئیر کمپیوٹر پر بھی ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کیا جا سکتا ہے۔ نیز ، سائٹ بلاکر آپ کی جس بھی ویب سائٹ سے پوچھیں اس تک آپ کی رسائی کو محدود کردے گی۔ خلفشار کو روکنے کا سب سے مؤثر طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنے فون کو اپنے بیگ میں رکھیں ، یا کم از کم اسے کام سے دور رکھیں۔
اپنا ضائع شدہ وقت ٹریک کریں۔
آپ کی پیداوری میں کوئی بہتری اس وقت تک نہیں لائی جا سکتی جب تک آپ پہلے یہ نہ پہچان لیں کہ کیا ہو رہا ہے۔ ایک ہفتے کے لیے اپنی روز مرہ کی سرگرمیوں کا سراغ لگانا ایک عمدہ آغاز ہو سکتا ہے۔

اگر آپ اپنے ساتھیوں کو ان کی پریشانیوں میں مدد کرنے میں وقت گزارتے ہوئے ، اپنے سوشل میڈیا پیجز پر سکرول کرتے ہوئے ، یا اپنے اصل کام کے علاوہ کچھ بھی پاتے ہیں تو یہ کام کرنے کا ایک اچھا حربہ ہوسکتا ہے۔

بہت سی ایپس اور سافٹ وئیر کے ٹکڑے ہیں جنہیں آپ اپنی سرگرمی کو ٹریک کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں ، لیکن آپ جس بھی طریقے سے کریں ، یہ دسرگرمیوں کا ریکارڈ رکھنے کی ضرورت نہیںہ آپ کی پرواہ ہے۔ اس سے تاخیر کی بہت سی خواہش ختم ہو جائے گی۔

ہوسکتا ہے کہ آپ اپنے کاروباری کیریئر کا آغاز کرنے کا ارادہ رکھتے ہوں جبکہ اپنے لیے اپنی زندگی کو قائم کرنے کے لیے اہم اقدامات کرتے ہوئے آگے بڑھیں۔ آپ کو مستقل مزاج ہونا پڑے گا۔ آپ کو وہی کرنا چاہیے جو آپ کہیں گے آپ کریں گے… ہر کوئی۔ سنگل دن آپ کو یقین کرنا ہوگا۔

ہر چیز ایک سوچ سے شروع ہوتی ہے ، جسے پھر ایمان اور خواہش کی پشت پناہی حاصل ہوتی ہے۔ یہ بنیاد ضروری ہے۔ سخت محنت اور تمام "کرنے” کے لیے یہ ڈھانچہ بالکل درکار ہے! پھر ، آپ اپنے منصوبے کو ایک ساتھ رکھ سکتے ہیں۔ اس کے بعد ، آپ اپنے اہداف اور مقاصد طے کرسکتے ہیں ، استقامت ، مستقل مزاجی ، ہوشیار کام اور اپنے ہنر میں لگن کو ملا سکتے ہیں۔

آپ تمام شور کو ڈبو کر اور اہم چیزوں پر توجہ مرکوز کرکے وقت کے انتظام کے ماہر بن سکتے ہیں۔ یہ وہ اقدامات ہیں جو آپ کو متوسطیت سے لے کر پیداوری تک لے جائیں گے۔ اس پر عمل کریں اور اسے اپنی زندگی میں شامل کرنے میں تاخیر نہ کریں۔ اس سے تمام فرق پڑے گا۔

@Z_Kubdani