fbpx

وسیم اکرم ساحل پر گندگی پھیلانے والوں پر پھر برس پڑے

کراچی: سابق کپتان وسیم اکرم ساحل پر گندگی پھیلانے والوں پھر برس پڑے-

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق وسیم اکرم نے ایک بار پھر کراچی کے ساحل سمندر کی صفائی مہم شروع کردی سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹرپر اپنے ویڈیو پیغام میں وسیم اکرم نے ساحل سمندر کی سیر کے لیے آنے والوں سے اپیل کی کہ وہ ساحل دیکھنے ضرور آئیں مگر اس کی صفائی کا بھی خیال رکھیں۔

کراچی کی کیمیکل فیکٹری میں آتشزدگی،فائربریگیڈ نوگھنٹے تک آگ بھیجتے رہے


انہوں نے کہا کہ وسیم اکرم نے کہا کہ پنجاب ، بلوچستان اور کے پی کے سے آنے والے لوگ اس کو اپنا ساحل سمجھیں گندگی نہ پھیلائیں، کوڑے کرکٹ کے لیے پلاسٹک بیگ اپنے ساتھ لے کر آئیں تاکہ جاتے ہوئے وہ بیگ ساتھ لے جائیں۔

دانش کنیریا کی ڈومسیٹک اور لیگ کرکٹ کھلینے کی درخواست مسترد

وسیم اکرم نے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ لوگوں کو سمجھاتے ہوئے شرمندگی ہوتی ہے جیسے پانچ سال کے بچے کو سمجھایا جا رہا ہوں، گندگی پھیلانے والے ڈھیٹ ہیں تو میں ان سے بڑا ڈھیٹ ہوں، ویڈیو بناتا رہوں گا جب تک ساحل ہمیشہ صاف نہیں رہتا۔

کوئٹہ:گوادرشہراورمضافات میں زلزلے کے جھٹکے

انہوں نے ٹوئٹر پر ویڈیو شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’آپ سب لوگوں سے ایک درخواست ہے کہ آپ پورا ملک تو صاف نہیں کر سکتے لیکن کم از کم یہ کوشش تو کریں کہ آپ جہاں رہتے ہیں وہاں ارد گرد صفائی رکھیں جیسے قطرے قطرے سے دریا بنتا ہے اسی طرح ایک دن پورا پاکستان صاف ہو گا۔


وسیم اکرم کی اہلیہ شنیرا نے وسیم اکرم کے ٹوئٹ پر ردعمل دیتے ہوئے کوڑے دان کے باہر پھینکے گئے کچرے کو کوڑے دان کے اندر ڈالنے کا کہا۔

واضح رہے کہ سانق کپتان وسیم اکرم ماضی میں کئی بار ساحل سمندر کی صفائی اور اس کی اہمیت کو اجاگر کرچکے ہیں، وقتی طور پر انتظامیہ بھی متحرک ہوتی ہے لیکن پھر وہ ہی گندگی کے ڈھیر دکھائی دینے لگتے ہیں۔

منی بجٹ معاشی طور پر 22 کروڑ عوام کے لیے موت کا پروانہ ہے،حافظ حمد اللہ

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!