fbpx

وطنِ عزیز کا 72واں یومِ آزادی دھوم دھام سے منانے کی تیاریاں شروع

وطنِ عزیز کا 72واں یومِ آزادی دھوم دھام سے منانے کی تیاریاں شروع

پنجاب فوڈ اتھارٹی ”ملاوٹ سے پاک نیا پاکستان“ کے عزم سے جشنِ آزادی منائے گی.  یونیورسٹیز طالبعلموں کے مابین غیر نصابی سرگرمیوں کے مقابلوں کا انعقاد کیا جائے گا،پہلے مرحلے میں تقریری مقابلوں کے آڈیشنزمکمل. ”ملاوٹ سے پاک نیا پاکستان“ کے عنوان سے تقریری مقابلے،ڈرامے اور ملی نغموں کے مقابلہ جات کروائے جائیں گے 

ملاوٹ مافیا کی سرکوبی کے ساتھ ساتھ غیر نصابی سرگرمیوں کا انعقاد آگاہی مہم کا حصہ ہے۔ڈی جی فوڈ اتھارٹی. صحت مند پنجاب،صحت مند پاکستان کا خواب شرمندہ تعبیر کرنے کیلئے ہر ممکن اقدامات کیے جارہے ہیں۔کیپٹن(ر) محمد عثمان. لاہور2اگست:”ملاوٹ سے پاک نیا پاکستان“وطنِ عزیز کا 72واں یومِ آزادی دھوم دھام سے منانے کی تیاریاں شروع کر دی گئیں۔پنجاب فوڈ اتھارٹی ”ملاوٹ سے پاک نیا پاکستان“ کے عزم سے جشنِ آزادی منائے گی۔مختلف یونیورسٹیزکے طالبعلموں کے مابین غیر نصابی سرگرمیوں کے مقابلوں کا انعقاد کیا جائے گا۔پہلے مرحلے میں تقریری مقابلوں کے آڈیشنز پنجاب فوڈ اتھارٹی ہیڈکوارٹر میں لیے گئے۔تفصیلات کے مطابق پنجاب فوڈ اتھارٹی نے وطنِ عزیز کا 72واں یومِ آزادی دھوم دھام سے منانے کی تیاریاں شروع کر دی۔پاکستان کا 72واں یومِ آزادی پنجاب فوڈ اتھارٹی   "ملاوٹ سے پاک نیا پاکستان  "کے عزم سے جشن آزادی منائے گی۔

مختلف یونیورسٹیزکے طالبعلموں کے مابین غیر نصابی سرگرمیوں کے مقابلوں کا انعقاد کیا جائے گا۔اس حوالے سے پہلے مرحلے میں تقریری مقابلوں کے آڈیشنز پنجاب فوڈ اتھارٹی ہیڈکوارٹر میں لے لیے گئے۔ آڈیشنز میں ڈی جی فوڈ اتھارٹی،اے ڈی جی آپریشنز،ٹیکنیکل،ڈائریکٹر ویجیلنس اور پبلک ریلیشنز نے ججز کے فرائض سرانجام دیے۔”ملاوٹ سے پاک نیا پاکستان“ کے عنوان سے تقریری مقابلے،ڈرامے اور ملی نغموں کے مقابلہ جات کروائے جائیں گے۔ڈی جی فوڈ اتھارٹی نے بتایا کہ تمام کیٹگریز میں پہلے،دوسرے اور تیسرے نمبر پر آنیوالے طلباء میں نقد انعامات تقسیم کیے جائیں گے۔ کیپٹن(ر)محمد عثمان کا میز ید کہنا تھا کہ ملاوٹ مافیا کی سرکوبی کے ساتھ ساتھ غیر نصابی سرگرمیوں کا انعقاد آگاہی مہم کا حصہ ہے۔صحت مند پنجاب،صحت مند پاکستان کا خواب شرمندہ تعبیر کرنے کیلئے ہر ممکن اقدامات کیے جارہے ہیں۔