fbpx

وزیر خزانہ کی زیر صدارت اسٹیرنگ کمیٹی کا اجلاس پاکستان سنگل ونڈو کے متعلق اہم پیش رفت

وزیر خزانہ کی زیر صدارت اسٹیرنگ کمیٹی کا اجلاس پاکستان سنگل ونڈو کے متعلق اہم پیش رفت

باغی ٹی وی : وفاقی وزیر برائے خزانہ جناب شوکت ترین کی زیر صدارت اسٹیئرنگ کمیٹی برائے پاکستان سنگل ونڈو کا اجلاس آج فنانس ڈویژن میں ہوا۔ اس ملاقات کے دوران فنانس اور محصول پر ایس اے پی ایم کے ڈاکٹر وقار مسعود بھی موجود تھے۔

ممبر کسٹمز ایف بی آر نے وزیر خزانہ کو پاکستان سنگل ونڈو (پی ایس ڈبلیو) کے پہلے مرحلے پر عمل درآمد سے متعلق پیشرفت پر تازہ کاری کی۔

پروجیکٹ ڈائریکٹر (پی ایس ڈبلیو) ایف بی آر نے پی ایس ڈبلیو کو بیشتر بینکوں ، نادرا اور دیگر متعلقہ محکموں کے ساتھ مربوط کرنے کی کوششوں کا خاکہ پیش کیا۔

پی ایس ڈبلیو میں پیشرفت کا جائزہ لیتے ہوئے وزیر خزانہ نے کہا کہ بروقت عملدرآمد کے اہداف کو پورا کرنے میں وقت خاصہ ہوتا ہے۔ انہوں نے ایف بی آر اور متعلقہ محکموں کے سینئر نمائندوں پر زور دیا کہ وہ اس انتہائی تبدیلی والے منصوبے کی تکمیل کے لئے ہر ممکن کوشش کریں جس سے درآمدات اور برآمدات میں آسانی پیدا ہوگی۔ یہ ایک تاریخی اصلاح ہے جو کارگو کلیئرنس اور دیگر وابستہ عملوں کو ہموار کرکے تجارت اور سرمایہ کاری کے لئے سازگار ماحول پیدا کرے گی۔

انہوں نے مزید کہا کہ متعلقہ سرکاری محکموں کے ریگولیٹری عمل کو ڈیجیٹلائزیشن کرنے سے کم قیمت اور غلط اعلانات کی وجہ سے محصول میں ہونے والے نقصان میں بھی کمی آئے گی اور اس طرح شفافیت میں بہتری آئے گی اور آسانی کے ساتھ کاروبار کو فروغ ملے گا۔

وزیر خزانہ نے طریقہ کار کے معاملات کی بھی منظوری دی اور اس موقع پر پورے عمل کو تیز کرنے کی تاکید کی۔

اجلاس میں سمندری امور ، تجارت ، قومی صحت کی خدمات اور ریگولیشن ، سائنس اور ٹکنالوجی ، کابینہ ڈویژن ، نیشنل فوڈ سکیورٹی اینڈ ریسرچ اور سکریٹری ، بورڈ آف انویسٹمنٹ کے وزرا کے جوائنٹ سیکرٹری بھی موجود تھے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.