fbpx

وزیر خارجہ سے قطر کے خصوصی ایلچی کی ملاقات،باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال

وزیر خارجہ قطر کے خصوصی ایلچی کی ملاقات،باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال

باغی ٹی وی : وزیر مملکت برائے قطر کے خصوصی ایلچی ڈاکٹر ملت بن مجید القحطانی نے وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی سے ملاقات کی

وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے قطر کے وزیر خارجہ کے خصوصی ایلچی ڈاکٹر ملت بن مجید القحطانی کا استقبال کیا۔ باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا ، جس میں افغان امن عمل پر خصوصی توجہ دی گئی ۔

وزیر خارجہ نے امریکہ اور طالبان مذاکرات کے میزبان کی حیثیت سے قطر کی مثبت اور تعمیری کوششوں کو سراہا ۔ وزیر خارجہ نے مزید کہا کہ پاکستان اور قطر دونوں نے افغان امن عمل میں مدد کی ہے۔ وزیر خارجہ قریشی نے اس بات کا اعادہ کیا کہ پاکستان مذاکرات کے حل پر پختہ یقین رکھتا ہے کیونکہ افغانستان میں تنازعہ کا کوئی فوجی حل نہیں ہے۔ اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ افغانستان میں امن و استحکام پاکستان کے مفاد میں ہے ، وزیر خارجہ نے امن عمل کو کمزور کرنے کی کوشش کرنے والے کے کردار سے ہشیار رہنے کی ضرورت پر زور دیا۔

وزیر خارجہ نے امید ظاہر کی کہ افغانستان میں دیرپا امن اور استحکام کے حصول کے لئے اجتماعی کوششیں نتیجہ خیز ثابت ہوں گی۔

وزیر خارجہ قریشی نے بھی اس امید کا اظہار کیا کہ افغانستان میں پرامن سیاسی آبادکاری کے اپنے بیان کردہ مقاصد کے حصول کے لئے امریکی طالبان امن معاہدے پر عمل درآمد کو برقرار رکھا جائے گا۔

وزیر خارجہ نے انٹرا افغان مذاکرات کے لئے پاکستان کی حمایت کا اعادہ کیا جو افغانستان اور خطے میں پائیدار امن اور استحکام کے قیام کے لئے ایک تاریخی موقع فراہم کرتے ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.