کہاں گئے وہ نقشے ،وہ دعوے اوردھمکیاں،آذرقوم بہادرہے:صدرالہام علیوف کا قوم سے خطاب

باکو:کہاں گئے وہ نقشے ،وہ دعوے اوردھمکیاں،آذرقوم بہادرہے:صدرالہام علیوف کا قوم سے خطاب ،اطلاعات کے مطابق آج آذربائیجان کے صدر الہام علیئیف نے اپنی قوم سے خطاب کرتے ہوئےکہا ہےکہ کہاں گئے وہ نقشے ، وہ دعوے اوردھمکیاں ، دنیا کوجان لینا چاہیے کہ آذری قوم بہادرہے اوراپنا حق لینا جانتی ہے،

اپنے خطاب میں‌ صدر کہا کہ "اب ان نقشوں کا کیا ہوا؟ یہ نقشے جہنم میں چلے گئے ہیں ، یہ نقشے اب باقی نہیں رہے ہیں۔ ضلع کالباجار کو خالی کرنے والے آرمینیائی قبضہ کار تمام مکانات ، عمارتیں ، اسکول تباہ کر رہے ہیں اور پھر وحشی دکھا رہے ہیں۔” 20 نومبر کو قوم سے خطاب۔

انہوں نے اپنے خطاب میں کہا کہ ہمارے خلاف تاثرکو پوری دنیا میں پھیلادیا ہے۔ جبکہ سچ یہ ہے کہ وہ خود کو بدنام کررہے ہیں۔ وہ بزدلی سے ہم سے بھاگ گئے۔ وہ ہمارے سامنے نہیں کھڑے ہوسکتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کہاں ہیں وہ جو خود کو ایک ناقابل تسخیر فوج کہتے ہیں۔ ، ایک جنگ پسند لوگ۔ آپ کی جنگ پسند فوج کا کیا ہوا؟ یہ کہاں ہے؟ اسے کچل دیا گیا ہے ، ہم نے اسے کچل دیا ہے ، ہم اسے تباہ کر چکے ہیں۔

 

آرمینیائی فوج نہیں ہے ، ہم نے اسے تباہ کر دیا ہے۔ میدان جنگ میں ہماری فتح نے بھی ہماری پیشگی شرط رکھی سیاسی فتح ۔اگھم ضلع ایک ہی گولی چلانے یا ایک ہی شخص کو مارے بغیر ہمارے پاس لوٹتا ہے۔ یہ ہماری بہت بڑی سیاسی کامیابی ہے ۔لیکن یہ فوجی فتح کے بغیر ممکن ہی نہیں تھا۔

 

 

 

پہلی قراقب جنگ میں اہلِ اجمع نے بہادری سے مقابلہ کیا اور بہت سے افراد شہید ہوگئے۔

انہوں نے دوسری کربخ جنگ ، محب وطن جنگ میں بہادری سے مقابلہ کیا اور وہاں شہید ہوئے۔ میں یہ موقع ان تمام شہداء کے احترام کا خراج پیش کرنے کے لیے چاہتا ہوں جنہوں نے ہمیں یہ فتح بخشی۔ خدا ان پر رحم فرمائے اور ان کے لواحقین کو صبر جمیل عطا کرے۔

اپنے شہدا کے والدین اور لواحقین سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے ایک بار پھر ان کی ریاست اور اپنے عوام کے لئے ایسے شاندار اور بہادر بچوں کی پرورش کرنے پر ان کا شکریہ ادا کیا۔

میری خواہش ہے کہ ہمارے زخمی فوجیوں اور افسران کی جلد صحت یابی ہو اور عام زندگی میں واپس آجائے۔ خدا انہیں شفا عطا فرمائے۔ ان کی بحالی کے لئے ایک ایکشن پلان تیار کیا جا رہا ہے اور متعلقہ ہدایات جاری کردی گئی ہیں۔ صدر علیئیف نے کہا کہ وہ ہمیشہ ہی روشنی میں رہیں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.