fbpx

ومبلڈن 2022: ویمینز سنگلز ٹائٹل ایلینا رائباکینا کے نام

لاہور:ومبلڈن 2022، ویمینز سنگلز ٹائٹل ایلینا رائباکینا کے نام،اطلاعات کے مطابق ومبلڈن 2022 کے ویمینز سنگلز کے فائنل میچ میں ایلینا رائباکینا نے انس جابر کو شکست دے کر گرینڈ سلم ٹائٹل اپنے نام کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق رائباکینا نے فائنل میں 3-6، 6-2 اور 6-2 سے اپنے کیرئیر کی پہلی گرینڈ سلم ٹرافی ہاتھوں میں تھامی۔ایلینا رائباکینا قازقستان کی پہلی کھلاڑی بن گئیں جنہوں نے ومبلڈن فائنل میں تیونس کی تھرڈ سیڈ انس جابر کو شکست دے کر گرینڈ سلیم ٹائٹل جیتا۔

قازقستان سے تعلق رکھنے والی ایلینا رائباکینا ومبلڈن کی تاریخ میں 2011 کے بعد سب سے کم عمر ومبلڈن سنگلز کی چمپئین قرار پائی ہیں.
پہلے سیٹ میں انس جابر نے جارحانہ کھیل پیش کیا جس کی وجہ سے ایلینا کچھ دیر کے لیے دباؤ میں آ گئی تھی، لیکن ایلینا نے سنبھلنے میں دیر نہیں لگائی۔

ماسکو میں پیدا ہونی والی ایلینا رائباکینا کی کامیابی ایک ایسے سال ہوئی جب ومبلڈن انتظامیہ نے روسی کھلاڑیوں کی ومبلڈن کھیلنے پر پابندی عائد کر رکھی ہے۔

قازقستان سے زیادہ مالی امداد حاصل کرنے کے بعد 2018 میں وفاداری تبدیل کرنے والی ریباکینا کو ڈچس آف کیمبرج نے وینس روز واٹر ڈش پیش کی، جس نے یوکرین کی لڑائی کی عوامی حمایت کی ہے۔تیونس کی کھلاڑی انس جابر نے چھٹے گیم میں تین بریک پوائنٹس ضائع کیے کیونکہ ان کی مایوسی بڑھ گئی اور یہی ان کے لیے آخری موقع ثابت ہوا۔