fbpx

پاکستان میں آؤٹ اسٹینڈنگ کیمبرج لرنر ایوارڈز کے فاتحین کا اعلان

اسلام آباد:کیمبرج اسسمنٹ انٹرنیشنل ایجوکیشن نے پاکستان میں آؤٹ اسٹینڈنگ کیمبرج لرنر ایوارڈز کے فاتحین کا اعلان کر دیا ہے۔یہ ایوارڈز جون 2022 کے کیمبرج امتحان میں پاکستان میں طلباء کی شاندار تعلیمی کامیابیوں کا ثبوت ہے۔ بہت سے اسکول اپنے طلبہ کی کامیابیوں کا جشن منانے کے لیے انفرادی ایوارڈز کی تقریبات کا انعقاد بھی کریں گے۔

مجموعی طور پر پاکستان میں 277 طلباء نے کیمبرج کے امتحانات میں غیر معمولی کارکردگی پر 304 ایوارڈز حاصل کیے، جن میں 40 طلباء جنہوں نے کیمبرج کے امتحان میں دنیا میں سب سے زیادہ نمبر حاصل کیے اور 43 طلباء جنہوں نے ایک مضمون میں پاکستان میں سب سے زیادہ نمبر حاصل کیے تھے۔آؤٹ اسٹینڈنگ کیمبرج لرنر ایوارڈ پروگرام دنیا بھر کے 40 سے زیادہ ممالک میں کیمبرج کے امتحانات دینے والے امیدواروں کی کامیابی کا ثبوت ہے۔

 

نئی مانیٹری پالیسی جاری،شرح سود میں ایک فیصد اضافہ

کیمبرج انٹرنیشنل طلبہ کو اپنے بین الاقوامی تعلیمی پروگراموں اور قابلیت کے مرکز میں رکھتا ہے جو تعلیمی سوچ میں بہترین سے متاثر ہوتے ہیں۔ کنٹری ڈائریکٹر پاکستان، کیمبرج اسسمنٹ انٹرنیشنل ایجوکیشن عظمیٰ یوسف نے جون 2022 کیمبرج امتحانی سیریز میں پاکستان کے طلباء کو ان کی تعلیمی کامیابیوں پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ انہیں بے حد خوشی ہو رہی ہے۔انہوں نے کہا کہ ایوارڈز طلبہ کی قابلیت اور محنت کی عکاسی کرتے ہیں اور اساتذہ اور والدین دونوں کی لگن اور عزم کو تسلیم کرتے ہیں۔

پڑھائی نہ کرنے پربیٹےکوزندہ جلانےوالےباپ کی ضمانت منظور

ہم امید کرتے ہیں کہ تعلیمی کامیابی کا یہ اعتراف سیکھنے والوں کو مستقبل میں ان کی تعلیم اور کیریئر میں حوصلہ افزائی کرے گا۔ انہوں نے کہا کہ یہ ایوارڈز ان سیکھنے والوں کی کامیابیوں کا بھی جشن مناتے ہیں جنہیں ‘اعلیٰ کامیابی’ کے لیے تسلیم کیا گیا ہے۔

ملک بھر میں میٹرک اور انٹر کے امتحانات اپریل اور مئی میں ہونگے

ان مضامین میں شاندار کارکردگی کی بنیاد پر جو پاکستان میں ابھی تک اتنے بڑے پیمانے پر نہیں لیے گئے اور ایسے طلبہ جنہوں نے متعدد مضامین میں مجموعی طور پر سب سے زیادہ نمبر حاصل کیے ہیں۔ جیتنے والوں نے دنیا بھر کے ہزاروں امیدواروں کو پیچھے چھوڑ دیا جنہوں نے جون 2022 سیریز میں کیمبرج او لیولز، کیمبرج IGCSEs اور کیمبرج انٹرنیشنل AS&A لیولز کے امتحانات میں شرکت کی تھی۔