وہ مجھے مار دیں گے سوشانت سنگھ کی موت سے پانچ دن قبل اپنی بہن کو کال

سوشانت سنگھ راجپوت کی خودکشی کے کیس میں نیا موڑ سامنے آگیا جہاں آنجہانی اداکار نے خود کو ماردینے سے متعلق انکشاف کیا تھا۔

بھارتی شوبز کے ستارے سشانت سنگھ راجپوت 14 جون کی ممبئی میں واقع اپنے فلیٹ میں مردہ حالت میں پائے گئے تھےاور سی بی آئی کے علاوہ ، این سی بی اور ایس ایس آر بھی سوشانت کی موت کے معاملے کی تحقیقات کر رہا ہے۔

اس کیس کو پولیس نے خودکشی قرار دیا تاہم دیگر تحقیقاتی ادارے اس کی مختلف زاویوں سے انکوائری کر رہے ہیں ایسے میں بھارتی میڈیا میں نئی رپورٹس منظر عام پر آئی ہیں جنھوں نے اس کیس کو ایک نیا رخ دے دیا ہے۔

بھارتی ویب سائٹ tellychakkar کے مطابق این سی بی کی تحقیقات کے دوران ریا چکرروتی اور اس کے بھائی کو گرفتار کرکے عدالتی تحویل میں لیا گیا تھا بالی وڈ سے تعلق رکھنے والے متعدد افراد کا نام منشیات بھی تحقیقات میں سامنے آیا ہے۔ جب کہ اطلاعات کے مطابق ریا نے بالیووڈ میں منشیات کے معاملے میں سارہ علی خان اور رکول پریت سنگھ کا نام لیا ہے ایک نیا واٹس ایپ چیٹ سامنے آیا ہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ دپیکا پڈوکون ‘کے’ سے "مال” مانگ رہی تھی ، جو مبینہ طور پر ان کی منیجرکرشمہ پرکاش ہیں-

تاہم اب رپورٹ کے مطابق سوشانت سنگھ راجپوت کے فون کا ریکارڈ دیکھا گیا جس میں انھوں نے اپنے آخری ایام میں اپنی دوست ریا چکرورتی کو مختلف اوقات میں فون کالز کیں۔

tellychakkar کی رپورٹ کے مطابق این سی بی بالی وڈ کے منشیات کے متعلق تحقیقات کررہی ہے ، سوشانت سنگھ راجپوت کیس کی تازہ ترین رپورٹ میں یہ کہا جارہا ہے کہ سوشانت سنگھ راجپوت کے انتقال سے پانچ دن قبل سوشانت نے اپنی بہن میتو سنگھ کو ایس او ایس بھیجا۔

مبینہ طور پر 9 جون 2020 کو ، سوشانت نے ریا چکرورتی کو "متعدد بار” فون کرنے کی کوشش کی اور یہاں تک ایسے میں تحقیق دانوں کے سامنے ایک اور حیرت انگیز بات سامنے آئی ہے کہ سوشانت سنگھ راجپوت نے اپنی بہن کو ایک ایمرجنسی کال کرکے انھیں خود کو درپیش خطرے سے آگاہ کیا۔

tellychakkar نے اپنی رپورٹ میں ٹائمز ناؤ کی ایک رپورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا کہ سوشانت سنگھ اداکارہ ریا کے ساتھ رابطے کی کوشش کر رہے تھے جو 8 جون کو گھر چھوڑ گئیں تھیں اور اس کے بعد سوشانت نے خوف کے عالم میں اس کال میں اپنی بہن میتو سنگھ کو کہا تھا کہ یہ لوگ مجھے پھنسائیں گے یہ لوگ مجھے مار دیں گے۔

روینا ٹنڈن کا بالی وڈ انڈسٹری میں ڈرگز مافیا کے خلاف آپریشن کا خیرمقدم

منشیات کیس: دیپیکا پڈوکون کی منیجر کو این سی بی نے تفتیش کے لئے طلب کر لیا

منشیات کیس میں سارہ علی خان اور شردھا کپور کو بھی شامل تفتیش کئے جانے کا امکان

سوشانت سنگھ راجپوت کے قریبی دوست کا سوشانت اور سارہ علی خان کے درمیان تعلقات کا…

سوشانت سنگھ کو منشیات فراہمی کے معاملے میں اداکارہ ریا چکرورتی جیل منتقل

بالی وڈ اداکارہ ریا چکر وتی منشیات کی تحقیقات کے سلسلے میں گرفتار

تحقیقات میں ایسا کوئی ثبوت نہیں ملا جسکی بنیاد پر کہا جاسکے کہ سوشانت سنگھ کو قتل کیا گیا ہے سی بی آئی

ریا چکرورتی کے والد اور سابق بھارتی فوجی اندرجیت نے فوج سے مدد مانگ لی

سی بی آئی کی تفتیش میں سوشانت سنگھ کی پوسٹ مارٹم رپورٹ نے کیس کو مزید اُلجھا دیا

ریا چکربورتی انٹرویو کی نہیں بلکہ تفتیش کی مستحق ہیں سوشل میڈیا صارفین

بھارتی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت نے خودکشی کر لی

ویویک اوبرائے نے بھی سوشانت سنگھ کی موت کا ذمہ دار بالی وڈ کو قرار دیا

بھارتی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی 50 خواہشات

بھارتی آنجہانی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی زندگی پر بنائی جانے والی فلم میں پاکستانی اداکار حسن خان مرکزی کردارادا کریں گے

بھارتی لیجنڈری اداکار نصیرالدین شاہ نے بالی وڈ میں اقربا پروری اور مافیا کی بحث کو…

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.